Lisäksi öljynpaineen merkkivalo ei sammu käynnistäessä. Toivottavasti on vain anturivika.
Jos sulla on kawa, niin en olis kovin huolissani. Autokoulun pyörä teki tuon saman, kun sillä konttas (öp merkkivalo paloi vaikka kuinka kauan). Liekkö öljyä menny johonkin väärään paikkaan. Perinteisesti pö merkkivalon palaminen on järjestään huono juttu.
Kyseessä on Suzuki Bandit 600. Luulisin, että voitelu kuitenkin toimii koska käyntiääni ei muuttunut. Ei tuollaisen pikkutärskyn pitäisi tehdä mitään ihmeellistä öljypumpulle tms.
Sain tänään jo uuden vilkun. Vielä pitäisi jostain hankkia uusi stonga, niin Suzuki olisi jälleen ajokunnossa.
Löysää hieman öljynsuodatinta (siis silleen, että pystyy käsin pyörittämään) ja kone käyntiin.. sitten pyörittää hieman enemmän auki, jopa sen verran, että vähän valuu öljyä jo pihalle ja avot! Merkkivalo sammuu. Suzukista en tiedä, mutta Kawoissa noin joutuu useasti tekemään, joissain jopa öljynvaihdon yhteydessä. Omassa ei sammunut valo kun käytin öljypohjan irti ja oli vähän aikaa kone ihan kuivana.. ilmalukon siis kehittänyt ja tämä tapahtuu useasti kaatuessakin juuri ja suodatinta "aukaisemalla" ylimääräiset ilmat pois.
Tietenkin jos sulla on mahdollista pyörittää konetta jollain tapaa siten, ettei lähde käyntiin niin startilla pyörittämällä varmaan turvallisinta tehdä tuo operaatio. Itse kyllä sievästi raotin pyörän käydessä ja ihan ok meni.
- P