Kawa ZX7R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jukepoksi

New member
Noniin, laitetaas tää nyt tännekin kun kawa-foorumilla ehdin jo hehkuttamaan. Eli tammikuun alussa vaihtui vanha zxr750L1 -01 vuosimallin zx7r:ään. Pyörä on spagettimaasta kotoisin ja toistaiseksi täysin orkkis kunnossa, talven aikana tuohon epäkohtaan olisi tarkoitus puuttua  
tounge.gif
 Laitanpa oikein listaa tähän suunnitelmissa olevista muutoksista (en välttämättä ehdi kaikkea tekeen vielä tänä talvena):

- kokoputkisto (Akrapovic, asennettu
062802jumpie_prv.gif
)
- suutinsarja (asennettu, Factory pro)
- syttypyörä (asennettu, factory)
- vapaammin virtaava suodatin (asennettu, BMC)
- teräspunosletkut (asennettu)
- undertail (asennettu)
- pienemmät vilkut (asennettu)
- SBK tarrasetti (asennettu)
- RR takakate (yksipaikkainen, asennettu)
Niin ja kuvia löytyy pari kappaletta tuolta: http://www.bikepics.com/members/juke/01zx7r/

Siellä Webzxr foorumissa oli viilattuja tollasia muistaakseni jonkun verran! Niistä lähti kyllä aika mukavasti paukkua.
cool.gif

prkl olen kateellinen.. pitikin sotkeutua näihin suzukeihin. Muistan kuinka hauskaa oli ruuvata omaa kwakaa talvella, nykyään rakentaminen on mennyt kiroiluksi ja pinnan poltoksi.
wink.gif

Mä olen vakavissani ajatellut tehdä seuraavaa omalle 7r:lleni(mikäli kerkeän..
tounge.gif
) :

-Kirkkaat minivilkut eteen ja taakse
-Kirkas takavalo
-Kilpiteline rekisterikilven valolla,tänään aloin jo töissä suunnittelemaan moista häkkyrää..
-Vanneteipit tai vanteiden kiillotus..
nixweiss.gif

Noh,pari kuukautta on vielä aikaa suunnitella ja tehdä
wink.gif

Siellä Webzxr foorumissa oli viilattuja tollasia muistaakseni jonkun verran! Niistä lähti kyllä aika mukavasti paukkua.
cool.gif

prkl olen kateellinen.. pitikin sotkeutua näihin suzukeihin. Muistan kuinka hauskaa oli ruuvata omaa kwakaa talvella, nykyään rakentaminen on mennyt kiroiluksi ja pinnan poltoksi.
wink.gif
Joo, nuo tuntuu olevan erittäin suosittuja virityskohteita ulkomailla. Kuuleman mukaan kestävät hyvin viritystä ja melko pienellä tuunauksella saa 130-140 hp takanakilta
cool.gif
Älä suotta oo kateellinen, kyllä toi sun projektis on sen verran hieno ettei oo mitään syytä! Ja laitat sit seuraavaksi pyöräksi taas Kawan, ok?
tounge.gif

Mä olen vakavissani ajatellut tehdä seuraavaa omalle 7r:lleni(mikäli kerkeän..
tounge.gif
) :

-Kirkkaat minivilkut eteen ja taakse
-Kirkas takavalo
-Kilpiteline rekisterikilven valolla,tänään aloin jo töissä suunnittelemaan moista häkkyrää..
-Vanneteipit tai vanteiden kiillotus..
nixweiss.gif

Noh,pari kuukautta on vielä aikaa suunnitella ja tehdä
wink.gif
Itekki oon miettinyt tuota kirkasta takavaloa, ehkä sitte jos jää vielä rahaa. 60 e tais olla Duellin kuvastossa muistaakseni.

Doddih, akra asennettu paikoilleen! Koko päivä meni yksin taistellessa, mutta kyllä oli sen arvoista kun löi pyörän tulille! Upea murina tyhjäkäynnillä ja ja karjahtelee hienosti kierroksilla.

*kuva kliks*

Pudotin keulaputkia 7mm kolmion läpi, suositus on kerralla 5mm ja maksimissaan 10mm. Enempää ei viitsi pudottaa ennen koeajoa. Rear ride height:iä on tarkoitus nostaa vielä 10mm. Ei muuten kannata keulaa pudottaessa löysätä etukolmion pultteja liikaa, hikinen urakka nostaa keulaa takaisin nimim. kokemusta on
tounge.gif
Tuossa vielä kuva: http://www.bikepics.com/pictures/523386/

Performance Bike magazinessa on ollut kiinnostava sarja, jossa 750 vähän tuunataan ja parannellaan.

Kausi korkattu tänään!
smile_org.gif
Kyllä oli hyväntuntuinen peli ajella, vääntöä oli ainakin reippaasti enemmän kuin zxr:ssä. Kuva

Undertailit sun muut turhuudet saa vielä odottaa, ensin täytyy saada pahimmat ajohalut taltutettua
smile_org.gif

Ekat 400 km takana. En tiedä vaikuttiko keulan pudotus paljon mutta taittuu mutkiin huomattavasti herkemmin kuin zxr eikä muutenkaan tunnu todellakaan kömpelöltä niinkuin testeissä on sanottu. Jousitus on todella hyvän tuntuinen etenkin edessä. Tehoakin on selkeästi enemmän kuin zxr:ssä. I'm in love
inlove.gif
biggrin.gif
Lisäsin jälleen pari kuvaa: http://www.bikepics.com/members/juke/01zx7r/

Hieno pyörä. Ja vähän nostalginenkin. Onnea vielä kerran, että olet tyytyväinen käytännön kokemuksesisikin perusteella.

Kiitoksia kava10. Nyt kun sattuneesta syystä aikaa on
confused_orig.gif
niin sain ton RR:n takakatteen sovitettua paikoilleen. Kuva

Edit. Onko kellään tietoa mitä matskua esim. superbaikeissa on tuo "selkänojan" pehmuste ja mistä sitä vois hommata? Näyttää vähän paljaalta ilman...

Back