kawa123
New member
muutama kuva pyörästä
My Webpage
My Webpage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
on joo mut käsin oon suihkinu spray:tä. en oikein tiedä tost autom. voitelusta.....Hieno pyörä, onkohan tuossa joku automaattinen ketjujenrasvaus systeemi? Siltä ainakin äkkiseltään näyttäis...
Älä ny herran tähren sentään sellasta me tekemään Revontuli-mies, ku mä yritän pääni puhki miettiä, miten ne hirvittävän rumat muuten niin hienon ja linjakkaan pyörän pilaavat törkyvekottimetJostain pitäis pierasta noi kahvat tuohon pyörän perään kyysättäviä varten, mulla on semmonen (-94) nahkaremmi omassa pyörässä, eikä kovin paljoa sitä systeemiä ole kiitelty...
Ootaha panssarivaunukuskiEi oo vahaa säästelty. Niin on komian kiiltävä.
Vähän alitehoinenhan toi 9 kyllä on, mutta eihän se kuvissa näy.![]()
Komee on pyörä, kyllä zx9R on 'matkapyörien' kunkkuon joo mut käsin oon suihkinu spray:tä. en oikein tiedä tost autom. voitelusta.....Hieno pyörä, onkohan tuossa joku automaattinen ketjujenrasvaus systeemi? Siltä ainakin äkkiseltään näyttäis...
Onhan se tietty noinkin, ja kun vain muutaman kerran kesässä joku kyytiin eksyy, niin eipä maksa vaivaa ruveta tommosia kahvoja paikalleen ruuvailemaan.Älä ny herran tähren sentään sellasta me tekemään Revontuli-mies, ku mä yritän pääni puhki miettiä, miten ne hirvittävän rumat muuten niin hienon ja linjakkaan pyörän pilaavat törkyvekottimetsais pois ja reiät siististi piiloon.![]()