• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

kawa zx9r

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawa123
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hieno pyörä, onkohan tuossa joku automaattinen ketjujenrasvaus systeemi? Siltä ainakin äkkiseltään näyttäis...

Jostain pitäis pierasta noi kahvat tuohon pyörän perään kyysättäviä varten, mulla on semmonen (-94) nahkaremmi omassa pyörässä, eikä kovin paljoa sitä systeemiä ole kiitelty...

Komiahan toi on, niinkuin ninjat aina
biggrin.gif

Ei oo vahaa säästelty. Niin on komian kiiltävä.
Vähän alitehoinenhan toi 9 kyllä on, mutta eihän se kuvissa näy.
wink.gif

Jostain pitäis pierasta noi kahvat tuohon pyörän perään kyysättäviä varten, mulla on semmonen (-94) nahkaremmi omassa pyörässä, eikä kovin paljoa sitä systeemiä ole kiitelty...
Älä ny herran tähren sentään sellasta me tekemään Revontuli-mies, ku mä yritän pääni puhki miettiä, miten ne hirvittävän rumat muuten niin hienon ja linjakkaan pyörän pilaavat törkyvekottimet  
033102ass_1_prv.gif
sais pois ja reiät siististi piiloon.

Eihä niistä oikeesti kiinni saa pitää, ku tuppia kaakkoon kääntää, tulee meinaan takapenkkiläiselle lähtö yllättävän äkkiä!! Siis ihan vakavissaan, kyytiläinen aina kädet ympäri kuskista ja mielellään tankkiin nojaillen, ettei jarrutuksissa lennä selkään kiinni. Kahvat v*ttuun!!

Niin, siis pyörähän on hieno, tietenkin, sehän on Ninja
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

<table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td>Koodi esimerkki </td></tr><tr><td id="CODE">ens vuonna hankin sen kymppiärrän [/QUOTE]
----------------------
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
------------

Hieno pyörä, onkohan tuossa joku automaattinen ketjujenrasvaus systeemi? Siltä ainakin äkkiseltään näyttäis...
on joo mut käsin oon suihkinu spray:tä. en oikein tiedä tost autom. voitelusta.....
Komee on pyörä, kyllä zx9R on 'matkapyörien' kunkku
tounge.gif

Laita ihmeessä automaattinen ketjunvoitelu toimintaan, jos sellainen sun pyörässä on. Säästää sekä vaivaa että rahaa (niin rahaa siinä mielessä, että kun ketjut on aina kunnon rasvassa, ajat niillä ja rattailla pidempään)

Itellä ei valitettavasti ole, manuaalisesti joudun vaihteistoöljyllä öljyämään...

Mutta katsoppas täältä hieman lisätietoja
Scottoiler
Jotain yleistä scottoilerista

Näyttävät suosittelevan, että käyttäisit scottoilerin omia öljyjä, eikä mitään normaalia moottoriöljyä. Eli pyöräliikkeitä kannattaa käydä läpi. Ainakin tuolta taitaa löytyä...

Alla yhdet kommentit:
--------/-----------------/---------------------
Ymmärrän hyvin että valmistaja voi taata ScottOilerin oikean toimivuuden vain kun sitä käytetetään ohjeen mukaan ja valmistajan speksaamaa voiteluainetta. Se ei ilmeisesti ole pelkkää öljyä koska on niin helppo pyyhkiä vanteesta pois, kuin pölyä pyyhkisi. Lisäksi se pitää ketjun puhtaana, ketjua ei tarvitse koskaan pestä kun käyttää Scottoileria.
Oon viime suvesta asti käyttäny ja vasta kerran on tarvinnu ketjua kiristää. 6000 kilsaa ja scottoilia menny 200 ml. Täyressä pullossa on 500 ml eli viälä 9000 kilsaa eressä ennenkun tarttee lisää ostaa.
--------/-----------------/---------------------

lykkyä tykö....

Älä ny herran tähren sentään sellasta me tekemään Revontuli-mies, ku mä yritän pääni puhki miettiä, miten ne hirvittävän rumat muuten niin hienon ja linjakkaan pyörän pilaavat törkyvekottimet  
033102ass_1_prv.gif
sais pois ja reiät siististi piiloon.
Onhan se tietty noinkin, ja kun vain muutaman kerran kesässä joku kyytiin eksyy, niin eipä maksa vaivaa ruveta tommosia kahvoja paikalleen ruuvailemaan.

Ja jos joku Pirkko-Liisa nyt välttämättä haluaa kyytiin tulla, niin pitäköön sitten meikäläisestä kiinni. Tai jos on niin hölömö, ettei tajua edes siitä nahkaremmistä ottaa kiinni, niin joutaa kyllä sitten putoamaankin, noukkikoon sitten epätoivoisemmat kyytiin...

Back