• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mcmuppe
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mcmuppe

New member
No niin kokeillaan josko kuvan liittäminen onnistuu.
kynttila.gif

Ajelen yleensä pääkaupunkiseudulla ja lähikuntien mutkaisilla teillä.
sport05.gif

My my...
eek.gif
tuossahan se on, pyörä jota mä olen kuolannut jo messuilta lähtien ja paria käynyt koeistumassakin. Tervetuloa joukkoon ja jos availisit hetimiten sanaista arkkuasi senverran että kerrot millainen pyörä tuo on ajaa ja omistaa?
smile_org.gif

Aika makean näköinen peli...heh.Kelpais mullekin ja kelpais Durapupullekin...siitähän niitä nyt käyttökokemuksia sitten kuulee...Onnea uudelle härvelille!
biggrin.gif
biggrin.gif

Yes!! Hiano on, mahtaako olla kuitenkin liian pienikuutioinen  
tounge.gif
tounge.gif
..no ei sentään  
biggrin.gif
..
No niin...noinhan siinä mahtaa käydä kun alla on 1600 mylly  
biggrin.gif
....alat strictly kuulostamaan jo harlikka äijiltä, sori vaan HD miehet...useimmin kuultu juttu HD-äijiltä on juuri kuten sanoit. Se on kylläkin totta, Shadow 750:kin kuten varmaan VN800:nenkin on kyllä mitoiltaan ison pyörän tuntuinen mutta jotainhan siitä puuttuu....

biggrin.gif
....alat strictly kuulostamaan jo harlikka äijiltä, sori vaan HD miehet...useimmin kuultu juttu HD-äijiltä on juuri kuten sanoit. Se on kylläkin totta, Shadow 750:kin kuten varmaan VN800:nenkin on kyllä mitoiltaan ison pyörän tuntuinen mutta jotainhan siitä puuttuu....
Ei niistä kuutioista tarvii sillon ees puhua, kun niitä on tarpeeks...
wink.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif
Ja ei, mulla ei ole edes big twin.

biggrin.gif
Ääh, niistä pienemmistä mitään puutu...
tounge.gif
enkä mä muutenkaan noita kuutioita käytä sillä tavalla hyväkseni kuin luulis (kaasut kaakossa joka suoralla) vaan hissukseen vetelen menemään joten kiihdytyksetkin on Shadowin luokkaa. Tosin en enää tänä kesänä
sad_orig.gif
. Uskokaa muuten tai älkää, Shadow jaksaa paremmin tyhjällä käynnillä kuin tämä nykyinen (tiedä sitten johtuuko moottorin sisäänajamattomuudesta) koska pitkäiskuiset vaan ovat liian matalilla kierroksilla heikoilla. Ihan ensimmäisen kerran kun kokeilin vedättää sitä ykkösellä (!) tyhjällä, kardaani sanoi vain *lonks* *lonks* *lonks*. Nykyään kyllä hyvin ykkösellä pelaa mutta kakkonen vielä vähän jumittaa puhumattakaan kolmosesta. Sit kun vähääkään kaasua avaa, vääntö tulee jostain ihmeen piilosta esiin. Eli olettaisin sen parantuvan sisäänajatessa.

Ja harrikka miehistä...noh, annetaan sen aiheen olla
biggrin.gif

Back