Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sama juttu koskee muuten zx10r:ää. eihän se ole aikansa nopein, ainakaan huippunopeudella mitattuna. kenties luokassaan, alle 1000cm3 on nopein. muttei suinkaan merkkinsä nopein, joka on ollut jo vuodesta 2000 alkaen zx12r kawa, monine mitattuine yli kolmensadan kmh:n huippunopeuksineen, sekä jo vuodesta 1999 ollut nykyistä zx10r:ää nopeampi suzuki hayabusa, myöskin 300:n kulkija. zx10r:lle on mittailtu vakiokuntoisena jotakuinkin sellaisia nopeuksia kuin 296 kmh, 295 kmh eli kuitenkin alle 300:n maagisen rajan. tosin lievästi virittämällä ja säätämällä sen saanee helposti ylittämään tuon 3 kkm rajan.Juttu oli hieman epäselvä varsinkin kun lähtökohta oli jotta ELR olisi ollut oman aikansa nopein. Eihän se ollu etes oman merkkinsä nopein kun oli olemassa GPZ 1100 eli ruisku-Kawa. ELR tuli, ainakin meillä myyntiin kaudelle -83 ja tyyppi oli Z 1000 R ja tehoja 102 hv. -84 tuli Z 1100 R ja tehoja 104 hv.
Muilta löytyi sitte mm. Katana ja CB 1100 R. Jutussa näytti menneen sekaisin alkuperäinen kilpuri, sitte tuo Replica ja vielä tämä jutussa ollut modifioitu malli, joka oli aika nätisti ja hyvällä maulla tehty. Kirjoittaja ei ollut ehkä oikein perillä asiastaan.