• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawan värikoodit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zZz750
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

zZz750

New member
Kawan värikoodit

Mistä olette ostaneet kawan ilmoittamilla värikoodeilla maaleja? Hakusessa olisi siis koodi 17M Atomic silver. Paikallisessa automaalikaupassa kävin ja heidän masiinat eivät tuota värikoodia tunteneet. Yrittivät väriä yhdestä osasta "skannatakkin", mutta eivät saaneet sen enempää selkoa silläkään tavalla. Netistä löytyy ainakin perus paukkupulloja, mutta näitäkään en suomesta onnistunut löytämään. Ilmeisesti nykyään spraymaalien lähetyskin on ongelmallista?

Autopro Kouvola. Sieltä löysin omaan ja rouvan kawaan maalit. Maalari suihki paikoilleen ja hyvä tuli. Kyllähän spraypurkkeja varmaankin lähdtellään. Soita ja kysäise ☺

Kyllä matkahuolto paukkupullot kuljettaa, välillä kyllä haastavia noi mopojen värikoodit kun markkina-alueiden mukaan värjäävät eikä koodia aina löydy.
Oikean maalikaupan löytämiseen auttaa paikkakunta mistä haetaan.

Kiitos vastauksista. Tuonne Decovärille on kysymys vetämässä, ei ole kuulunut vastausta vielä. Olisi tosin suotavaa jos maali löytyisi lähempää. Itse siis majailen Joensuussa eli Pohjois-Karjalan alueelta olisi hyvä löytää. Itse kävin väriä kysymässä Autoväri Hirvoselta, mistä aikaisemmin kyllä löytynyt hyvin kaikki tarvittavat maalit.

Itse olen aina saanut maalit automaalaamosta, joka myy PPG:n maaleja. PPG:llä on värikoodit moottoripyöriin ihan merkin, mallin ja vuosimallin mukaan. Moottoripyörävalmistajan omaa koodia on turha tyrkyttää. Automaalaamot eivät niitä tunne. Maalivalmistajilla on omat koodit.

Paikallinen maalaamo ainakin ennen osti maalinsa Hirvoselta Joensuusta.

Näin tiesi kertoa paikallinen merkkihuoltokin, että tuolta niitä maaleja hekin ovat ottaneet. Vaan jostain syystä eivät ainakaan minulle saaneet tuolla koodilla maalia tehtyä.

Back