• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawasaki Huolto

LiguidSnake

New member
Jeps, eli olisi kiva tietää, mitkä kaikki liikkeet tekevät kawasakiin huoltoa Tampereella. Kokemuksia, suosituksia.

RM Heinosta olen ainoastaan kuullut, joten onko muita paikkoja?

Myös Yamaha Center on valtuutettu Kawa huolto, homma pelaa erinomaisesti ja voi tosiaan suositella!
talktohand.gif

yamaha centterissä ollut ihan asiallista palvelua huollon kanssa.. heinolla en oo ikään huollattanu mutta muuten kans ihan jees palvelu ollut

Mites tuo Kalevalan Mp-huolto, ainakin siellä oli 24tkm huolto kawaan toistaiseksi halvin jonka olen löytänyt Tre:n seudulta.
Kokemuksia?

Tuossa eilen kun soitteilin niin sanoivat että koko hommaa maksaa noin 580€, kun taas heinolla se maksaisi 800-900.. Vähän epäilyttää, miksi se on niin halpa. Mutta RM Heinolla pelkkien työtuntien hinta oli 650€, joten jospa sielä Kalevan mp-huollossa on se tuntiveloitus halvempi..

Mulla on erkkaan vaihdettu kettinkit rattaineen ja teetin venttiilien tarkastuksen (kaasarien synkkaus tuli siinä samalla) tuolla kalevan mp-huollossa. Ei jäänyt paha mieli.

Kait siellä on vähän semmoinen "nyrkkipaja"meininki, mutta minua se ei haitannut, pikemminkin päinvastoin.

smile_org.gif

Pitää nyt vielä odotella tarjouksia tuolta yamaha centeristä ja moto-keitaalta ennen kun päräyttää kawan huoltoon.. Ihan asiallisen oloinen kaveri oli siellä kalevalassa, joten sinne varmaa tulee vietyä, ellei jostain tule järkevämpää tarjousta. Ei oikeen viitsi RM Heinolle maksaa 900€ hommasta, mikä hoituu toisessa paikassa halvemmalla, ja vielä lähempänä omaa majaa.. Saas nähdä miten käy..

Mutta kertokaahan ihmeessä lisää kokemuksia Tre:n mopoliikkeistä, koska itselläni ei oikeen ole mitään hajua. Muutin vasta tänne.

Back