Kawasaki VN900

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tonppa

New member
Ostin maaliskuussa ko. pelin. Olen tosi tyytyväinen siihen mutta olen hiukan etsinyt ja kaivannut toisia VN900 omistajia vaihtamaan kommentteja ja tietämystä pyörästä,
-huonolla menestyksellä. Kokeillaan nyt tätäkin foorumia.
Eli kaikki VN-kuskit mukaan sankoin joukoin keskusteluun!
062802moto_prv.gif

N.vuoden ollut käytössä, tosin ei vasta kuin n.8500 km mittarissa,perheen lisäyksen johdosta..viikonloppuna tuli ajettua 1600 km rautaperse ajo, hyvä kyseistä mopotinta oli ajella pitempääkin matkaa..Liekö eka ajo suomen maassa kyseisellä pyörällä??

itse kerennyt jo 6000km ajamaan tänä kesänä ja tosi tyytyväinen ajo ominaisuuksiin, voi ajella kuin kyykyllä ikään taittuu mukavasti mutkatiellä. vain "jalkatapeille" pitäs tehdä jotain ku koko ajan raapivat maata ja sen joustovara loppuu ikävästi jos vauhtia vähän reippaammin
sport05.gif

Kuukauden päivät VN900:sen onnellisena omistajana. Hieno pyörä.

Minulla ainakin oli vaikeuksia löytää ko. kapinetta, PK-seudun kaupoista oli loppu ja tilausajat kuulemma pitkiä. Omani löysin viimein kuukauden etsimisen jälkeen käytettynä.

jokohan olis enemmän 900vn omistajia olis kiva kuulla minkälaista "ikkunaa ja sissyä" hommattu alkuperäsiä jne..omasta mielestä toi kawan alkuperänen sissy aika ruma ja nyt haussa joku nätimpi...
buttrock.gif

Toista viestiä tässä näpytellään, kun tuli ostettua viime viikolla tälläinen uusi vn 900. tyytyväinen olen, mittarissa tosin 400km joten eipä muuta mieltä voi ko. laiteesta vielä ollakkaan. Ensiviikolla pitäisi tilailla laukkuja sissybar:a ja pleksi, merkistä/malleista ei vielä tietoo. Todennäkösesti jotain tarvike osaa kuitenkin, koska alkuperäis osat aika suolasen hintaisia...Mut palaan asiaan, kun päätökseni olen tehnyt lisä hilppeiden osalta.

VN900 Custom/ ollut jo nyt kahdella pidemmällä reissulla, 07 kesä(vanha)itä-Saksassa, kilsoja tuli jotain 6000km. Nyt kesä Alppimaisemissa.
Hommasin sen 23.03.07. Toiminut aivan sairaan hyvin, ajanut 16.000km. Nyt toimi myös Itävallassa kaikki Grossglocknerin mutkatkin kevyesti.Tunsin itseni aika akaks
062802jumpie_prv.gif
oli kyllä hippasen jäsenet kipeet pyörittämisestä serpentiinejä puolentoista viikon ajan Itävalta-Saksa -alueella.
Nyt pitäisi vaihtaa etupyörän kumi ja alkaa kyselee missä vaihtaisivat halvimmilla. Onks kellään kokemuksia kumin vaihtohommista??
erittäin tyytyväinen pyörääni
sport05.gif

Olisi yksi kysymys koskien VN900 classic mallin takavaloa. Onko takalokarissa jokin upotus lampun alla?

nyt niitä näkee jo harva se päivä. hirveen nätti pyörä kustomiksikin silimileni.

Kävin hakemassa VN900 Classicin viikonloppuna Helsingistä ja ajelin tänne Itä-Suomeen. Mukavaltahan se tuntui. Laitatin siihen pleksin ja sissybarin ja laukut. Mukava lukea teidän muiden juttuja pyörästä ja ehkä täältä saa vinkkejä sen hoidosta ja matkaamisesta muutenkin. Olen tälläinen keski-iällä aloittanut moottoripyöräilijä, joten paljon on oppimista.

N.vuoden ollut käytössä, tosin ei vasta kuin n.8500 km mittarissa,perheen lisäyksen johdosta..viikonloppuna tuli ajettua 1600 km rautaperse ajo, hyvä kyseistä mopotinta oli ajella pitempääkin matkaa..Liekö eka ajo suomen maassa kyseisellä pyörällä??
No onkos jollain ollut ongelmia mopottimen kanssa, näin ajojen kuumimpien hetkien jälkeen? Itsellä toiminut edelleen hyvin..Välillä tekee kyllä temput kun pitäisi paikoiltaan lähteä liikkeelle.meinaa sammuu aikast herkästi kaasua käännettäessä liikkeelle lähössä..varsinkin risteyksissä on välillä kylmähiki.. Onneksi on pysytty pystyssä..

Mikähän auttais?

Tänäänpä sellaisen näin, huoltoasemalla.
Hiukkasen aikaa siinä ympärill pyörin ;)
Kelpais mullekin.

Toista viestiä tässä näpytellään, kun tuli ostettua viime viikolla tälläinen uusi vn 900. tyytyväinen olen, mittarissa tosin 400km joten eipä muuta mieltä voi ko. laiteesta vielä ollakkaan. Ensiviikolla pitäisi tilailla laukkuja sissybar:a ja pleksi, merkistä/malleista ei vielä tietoo. Todennäkösesti jotain tarvike osaa kuitenkin, koska alkuperäis osat aika suolasen hintaisia...Mut palaan asiaan, kun päätökseni olen tehnyt lisä hilppeiden osalta.

Jep, tuli sitten tossa vaihdettua vaihtomopon vakiosilla/ostettua (+150€ rahaa) jo aikaisemmin lisähilppeet. Pleksiksi tuli givi A660 lievästi tummennettuna. Lisäksi sivulaukuiksi valitsin held merkkiset, ja sissybar/tavarateline highway hawk.
Luupaamania kuvia voi käydä ihmettelemässä (2 kuvaa vakiona ja 2 kuvaa varusteltuna.) täältä => http://kuvablogi.com/nayta/1250796/

Onko muuten kellään tietoa 900vn putken modifionnista/vaihdosta vapaammin hengittäviin?
Entä pitääkö ruiskun syötölle tehdä jotain ettei mene laihalle seokset.?

Jep, tuli sitten tossa vaihdettua vaihtomopon vakiosilla/ostettua (+150€ rahaa) jo aikaisemmin lisähilppeet. Pleksiksi tuli givi A660 lievästi tummennettuna. Lisäksi sivulaukuiksi valitsin held merkkiset, ja sissybar/tavarateline highway hawk.
Luupaamania kuvia voi käydä ihmettelemässä (2 kuvaa vakiona ja 2 kuvaa varusteltuna.) täältä => http://kuvablogi.com/nayta/1250796/
Kuinkas tuo Givin pleksi toimii maantie nopeuksissa? Orggis pleksi teki aivan järjettömät turbulenssit jo 70 nopeuksissa... jouduin purkamaan pois. PS. Ebaysta löytyy kaikkea kivaa kromi osaa melkolailla. Tilaamani tavarat tuli alle viikossa kotiin (taala on edullinen maksu valuutta)

Onko muuten kellään tietoa 900vn putken modifionnista/vaihdosta vapaammin hengittäviin?
Entä pitääkö ruiskun syötölle tehdä jotain ettei mene laihalle seokset.?
Siis suorat putket ja paremmin hengittävä ilmanputsari? Jos VN900 on vähänkään samanlainen kuin mun 1500 Mean Streak, niin sun pitää laittaa Power Commander ja käydä penkittämässä pyörä. Muuten pyörä käy liian laihalla.

Back