• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawasaki W650 Sumppi Raaseri

tyylikäs
bowdown.gif

hyvällä maulla laitettu
thumbs-up.gif

Hieno video toteutukseltaan, lisäbonuksena "aikamatka-fiilis".
bowdown.gif

Hieno.

Tästä samantien kaupaan ostamaan GS450 Suzukia.

Eniten kiehtoi musiikki. Mikä bändi, mikä biisi, mikämikä?

Teitkö omastasi tällaisen? Ajattelin vaan kun oli nuo Dunstall'it.
Hienolta näyttää ja kuulostaa.

Onkos tuo Kasawian oma tankki vai ostettu jostain ?

edit:  400 viestiä täyttä potaskaa
lookaround_orig.gif

Onkos tuo Kasawian oma tankki vai ostettu jostain ?

edit: 400 viestiä täyttä potaskaa
lookaround_orig.gif
W650shop.de kaupittelee useammanlaisia tuohon heittämällä käypäiseksi tehtyjä, kuka lie alupeltiseppä vääntänyt. Ilmeisesti malli on Gold Starista katsottu. Itse astiassa Muistojen Imatranajoissa näinkin Pässin jossa oli aika samanmallinen.

Hitsi, olen pari viestiä jäljessä, nyt pitää jorista äkkiä jotain
tounge.gif

Nostanpa vaan piruuttani ja kiitän Tympeysmiestä tuosta The Sonicsista. Luulin jo kaiken tietäväni ja siihen kyllästyneeni, tänks

Laitoin jo kehuja videosta muualle, kunnes huomasin tän threadin... Siis hieno videon pätkä hienosta pyörästä!
062802jumpie_prv.gif

Mutta kovimmat rispektit ehkä kaikkien aikojen raaimman Rokkibändin biisin käytöstä!
bowdown.gif
buttrock.gif

Monille kovin tuntematon yhtye, vaikka bändille on omistettu tribuuttialbumeitakin! Olivat muuten Ruotsissa kesällä keikalla. Ja kuulemma alkuperäiskokoonpanossa.
omg.gif

Komea on WeeKawa, empä tuohon enää mitään muuta kaipaisi.
Paitti itteni istumaan sarviin mutkatien alkuun...

tounge.gif
bowdown.gif

Pyörä oli ihan hienon näköinen, mutta tuo videon biisi ihan järkky.

Aika pystyn näköinen ajoasento siinä oli ja jotenkin pyörä näytti pieneltä ja lyhkäseltä, oliko vaan videokuvan syytä vai mitä.

strycniini on vaikuttavaa alkukantaisen inehmoisen hermoihin käyvää riekuntaa karmeanparhaimmillaan, sonicsin esittämänä ja thö eli the siihen alkuun, niin kuin määrävänä artikkelina retroromanialaisissa ja anglosaksisissa sivuhaaraumakielissä tapaillaan laitella. kreikkaan ja latinaan nekin pohjautuvat ja ne taas euraasialaisiin kieliin, joiksi kaukaa haettuna luetaan arjalaiset ja zarathustralaisen kulttuurin kielet. myöskin suomalais-ugrilaiset kielet ovat antaneet ja saaneet näille ja näiltä anglo-kieliltä paljolti sanastoja, sanoja ja merkityksiä, vaikkapa vesi, vater, water, vada, ja isä saksilaisessa perinteessä vater, fater, faija, tai minä, me, mii, mie, ai, i, jne. pulveri, jauhe, powder, tai shakespeare, joka on sekoittaa seivästä, seipääntäristin, seikspieree, speare - seiväs, ihan ilmiselvä yhtäläisyys.

myös ja varsinkin eritoten moottoripyörä on videolla houkuttelevannäköinen. tyylimaukkaasti rakennettu.

Kaunis pyörä, juuri minun makuuni rakennettu. Rispektit täältäkin. Jos olisi itsellä kädentaitoja - alkaisin tuunaamaan TRX:stä yksipaikkaista kahvilaraaseria. Eihän siitä tuollaista saa, mutta hyvä aihio siinäkin olisi vaikka mihin.
thumbs-up.gif

Back