Kawasaki ZL600 Eliminator 1996 menettää tehot hetken päästä liikkeellelähdön jälkeen. Olen kokeillut käyttää kylmänä ryypyn kanssa pitkään (5min) ja lyhyen aikaa (30s, ohjekirjan mukainen "kylmässä lämpötilassa"), lähteä liikkeelle ryyppy puolivälissä ja tietysti ilman. Aina vaan alkaa röpöttämään n. minuutin ajon jälkeen. Röpöttämisellä tarkoitan että pysyy käynnissä, voi ajaa mutta ei ota kierroksia kuin 1000-2000rpm. Samalla voi pakoputki poksahdella. On tehnyt samaa myös hetken ajon jälkeen, jolloin menettää tehot lyhyemmäksi aikaa, saattaa tiputtaa kierrokset siihen 1000rpm tuntumaan ihan muutamaksi sekunniksi. Sitten kun on ajanut yli 15 min ei ongelmaa esiinny. Olen vaihtanut uudet Iridium-tulpat, vastusmittarilla katsonut puolat, sytytysjohdot ja tulpanhatut -> kaikki ok tai ainakin antoivat samankaltaisia lukemia mitä jossain Youtube-videossa. Kaasarit on puhdistettu, öljyt ja suodatin vaihdettu vähän aikaa sitten. Mistäköhän seuraavaksi alkaisi etsimään? Käyntiin lähtee kertapainalluksella ja alkuun ottaa kierroksia normaalisti...
Ostin pyörän siis pari viikkoa sitten joten historiasta ei ole "varmaa" tietoa...
Ostin pyörän siis pari viikkoa sitten joten historiasta ei ole "varmaa" tietoa...
Viimeksi muokattu:
. No on tässä (jo) toimivana ostettu cdi boksi ja nokka-akselit tallissa, että koitetaan saada tulille vielä joskus. 
