• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawasaki zzr-250

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TuuliTytto
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TuuliTytto

New member
Kawasakin pikku zetori, vuosimallia 1992. Tiettävästi olen mopottimen 9. omistaja.
biggrin.gif

zzrirc.jpg

Masinisti minussa utelee: missä lukemissa lienee punaraja kaks'puokki ZZR:n kiekkamittarissa? Muutaman kerran kokeillut ZXR400:aa ja siinä jo kone ujeltaa naurettavan ja itkettävän välimailla...

Nimim. "Kaikki yli 6.000 rpm on jo liioittelua"  
wink.gif

Todella nätti. Sehän on kuin moottoripyörä, mutta pienempi
wink.gif

Ei nyt vaiskaan, hieno pyörä tosiaan.

Nätti pieni suuri pyörä. Sopivan hillitty värityskin eikä mikään alikulkukäytävän graffitihirvitys.

J64

Yhyy, tänään tuli lommo tankkiin! Olin juuri katteita ruuvaamassa kiinni, kun tuulenpuuska tuuppasi suojana olleen ison levyn kumoon ja *pam* tuli lommo tankkiin.  
sad_orig.gif

Säikähdin samalla niin, että löin itseäni juuri kädessä olleella katteenpalasella poskeen ja poskikin on kipeä. En tiiä, itkiskö vai nauraisko.  
confused_orig.gif
sad_orig.gif
biggrin.gif
nixweiss.gif

Naura. Ei se nin vakavaa ole kun sitä myöhemmin pohtii. Hieno mopo ja toivottavasti kurvailet sillä ziljoona turvallista kilometriä!
cool.gif

Yhyy, tänään tuli lommo tankkiin! Olin juuri katteita ruuvaamassa kiinni, kun tuulenpuuska tuuppasi suojana olleen ison levyn kumoon ja *pam* tuli lommo tankkiin.  
sad_orig.gif

Säikähdin samalla niin, että löin itseäni juuri kädessä olleella katteenpalasella poskeen ja poskikin on kipeä. En tiiä, itkiskö vai nauraisko.  
confused_orig.gif
sad_orig.gif
biggrin.gif
nixweiss.gif
Sattuu sitä paremmissaki piireissä
pftroest.gif

Hengissä olen vielä ja mopotinkin kulkee - varsinkin nyt, kun kävi huollossa viikko sitten. Kilometrejä olen saanut kuukaudessa lähemmäs 1000.
smile_org.gif

taisipa meikäläinenkin kerran melkein juosta kiireessä alle    
biggrin.gif

kerrassaan kaunis väri  
smile_org.gif

Back