Kawasaki zzr1100 1990

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikaetm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mikaetm

New member
Tavaraklipsi tipahtanut matkasta. Onkohan kellään ylimääräistä?
 

Liitetiedostot

  • IMG-20210915-WA0032.jpg
    IMG-20210915-WA0032.jpg
    90 KB · Katselut: 72
Meni viikonloppu autoa ja uutta hankintaa -81 gpz1100 ihmetellessä,yritän tänään muistaa:grin:
 
kysymys ummärtääkö kukaan kawasaki zzr 1100 c mallin -90 sähköongelmasta kun laittaa virrat päälle ja tappokytkimen on asentoon niin starttaa samantien,missä voisi olla vika?
 
Tai startin rele hitsannut kiinni.

Muoks:
Tai sitten ei, ainoastaan ohjausvirtahan kulkee tappokytkimen välityksellä.
 
kysymys ummärtääkö kukaan kawasaki zzr 1100 c mallin -90 sähköongelmasta kun laittaa virrat päälle ja tappokytkimen on asentoon niin starttaa samantien,missä voisi olla vika?

Oikean puolen starttinappi-valokytkinhäkkyrä on ihan yleinen vika 20+ vuotta vanhoissa Zetoreissa.

Voit ottaa liittimen irti (C-mallissa vaatinee tankin irroituksen eli takakatteista alkaen muovit tieltä pois) ja mitata pinnit liittimestä. Yksi vaihtoehto on myös johtosarjan hinkkaantuminen puhki (yleensä emäputken lähellä) ja johtojen maadoittuminen runkoon siellä, tästä voi seurata vaikka johtosarjan sulaminen joten tarkkana.

Monesta Kawasta sopii ristiin tuo tappokytkinstarttinappihässäkkä, tutkisin ekana ZZR600 ja ZX-9R jos et löydä samanlaista, mutta ulkoa en kyllä muista mitkä sopivat.
 
IMG_20210923_095648__01.jpg

Tuosta pitäisi saada selvää yleismittarin kanssa. Jos USA malli niin kytkin lienee erilainen.
 
Back
Ylös