• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kawasakin tiimitakit ebaysta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kawa12
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kawa12

New member
En löytänyt tästä aiheesta enää sitä topic:ia ja arvelin kysyä että onko kellään kokemusta tuollaisen kawasakin tiimitakin tilauksesta tuolta. Onko ollut luotettavia kauppoja? Mites maksupuoli tuonne onnistuu? Takkien laatu? Toimitusaika ja onko tässä sivulla olevat koot esim suoraa suomenkokoja vastaavat kuten itelle tuo XL. Jne jne. Kaikki tieto ois tervetullutta.

ebay

Ei oo ainakaan kallis, nykyisellä dollarin kurssilla suoran kaupan hinta 26e. Näyttää ihan laadukkaalta ainakin kuvissa ja myyjälläkin on hyvää palautetta suht paljon. Paypal:illa näyttäis maksu hoituvan.

Jotain noita halpoja takkeja olen livenä nähnyt, niin ne on just sen hintansa näköisiä... eli otettaan halpa tuulipuku ja ommellaan siihen pari merkkiä jälkikäteen. Kuvissa ne jostain syystä näyttää paremmalta...
biggrin.gif

Tilasin viime kesäksi tollasen ja täytyy sanoa että jos johonkin oon ollu tyytyväinen hinta/laatu suhteeltaan niin siihen. Mutta se takki tais tulla thaimaasta noin. 6pv postiin giftinä. maksu paypallilla. virma tais olla siamjacket tai jokusemmonen, mutta kuitenkin ebayn kautta. Yllättävän hyvä laatuista brodeerausta. Kangas hylkii vähän vettä ja tuulta. Koko mulla Xl ja itte oon 171/90kg Eli pönäkkä ja sopii mukavasi. Noita takkeja näkyy olevan vähän joka paikassa myynissä mutta voin vain puhua tästä siamjacketin takista.  
thumbs-up.gif

Back