sportster2
New member
Onko kokemuksia miten Delvac toimii harrikassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä saan siitä ripulin. Mutta kyllä sillä letut paistuu,,illalla käytin lantrinkina![]()
mutta vakavasti puhuen,miksei kävis,mulla ainakin delvakit ruohonleikkurista pillariin
TISSIT!!!!tissit huudettu...![]()
tuskin kukaan näin vakavalla asialla leikkiä laskeep.s. taitaa olla huumorimiehiä tämä keskustelun aloittaja.
Älkää nyt, Lopen kunnanjohtajakin käyttää Delv..... (Luki paikkakunnan lehdessä)tuskin kukaan näin vakavalla asialla leikkiä laskeep.s. taitaa olla huumorimiehiä tämä keskustelun aloittaja.![]()
(täältä puuttuu sellanen vakki-hymiö)
"humalassa ehkä" siis kaikki pelaa oman maun ja mieltymyksen kanssa, en ratavehkeeseen laittais mutta kadulla uskon pelaavan siinä missä motorexin hi-po-ölppä. ja mitä ihminen oppii jollei kokeile ja testaa? täydet ylipisteet ja sylyllinen rispektiä siihen keulaölykokeiluun! Kommentoippa miten meni?Hitto, miks ihmiset ei voi kattoo sitä ohjekirjaa ja ostaa öljyy sen mukaan mitä siellä lukee?
Esimerkkinä se mun vanha gixeri jossa on vaan 155 heppaa takasella syö delvaccia, mutta se husaberg millä ajetaan kilpaa ryyppää motulia, syynä on ohjekirjassa mainitut öljyvaatimukset.
edit. kännis