• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Käykö forumin motoristit salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja inc^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Käykö forumin motoristit salilla? -

• Useamman kerran viikossa

Ääniä: 0 0,0%
  • Pari kertaa viikossa

• Sillointällöin

• Omilla punteilla/reeneillä/lenkeillä, käymättä salilla

Ääniä: 1 100,0%
  • Lenkkeily riittää.

• En ollenkaan

• Ääniä yhteensä
    1

inc^

New member
Noh mitenkä on.
Tuleeko sitä punttia nostettua kotona, salilla vai ei ollenkaan?
Vai jääkö se "nostelu" siihen olutpulloon.
lookaround_orig.gif

Pitäähän sitä olla lihaskunto kunnossa painavien mopojen kanssa.
062802moto_prv.gif

Itse tulee muutaman kerran viikossa rehkittyä omien punttien, reenien ja lenkkien kanssa, mutta salilla ei kyllä ole käyty ainakaan viimeiseen vuoteen.

JOVAIN ON..!
sport05.gif

...näin talavella parempi tuo sivakointi kun juoksu, toki talvipyöräilyä ei tule unohtaa jotta pysyy tasapainoelimetki vireess, salilla silloin ja tällöin, lisäksi, tiäätysti
sport05.gif

Yritin aloittaa salilla käynnin viime syksynä ihan tosissani, mutta ei se vaan kolahda.. ei oo mun juttu.
nixweiss.gif

Lenkkeily ja koris taitaa riittää.

Talvella pitää yritellä hiihtoa ja kesällä pyöräilyä....pakko, saatana, että ajokamat sopisi päälle
tounge.gif

hiihtoa, lenkkeilyä, uppopalloa ja vähän kaikkee muuta mutta salilla ei ole tullut käytyä, mielessä on käynyt mutta ei ole tullut lähdettyä kun olen ihan ulkona mitä sielä pitäisi nostella ja kuinka paljon
tounge.gif
täytyis varmaan saada joku personal traineri joka opastais
biggrin.gif

vaihtelevasti 1-2krt viikossa.. tuo 1 on aika minimi mistä en tingi..ihan mukavaa hommaa omassa rauhassa treenailla..hyviä ja edullisia saleja on vaan liian vähän..
mad.gif

Olen joskus teini-ikäisenä käynyt jonkun verrankin salilla. Lähinnä ehkä siksi tuli käytyä kun kaveritkin oli aina siellä... ei vaan jotenkin oo mun juttu. Ja on nykyään selkäkin sen verran heikossa hapessa (nikama pois paikaltaan), että muu satunnainen liikunta saa riittää.

Tuli aikoinaan käytyä 6 krt/vko, nyt en ole enää käynyt muutamaan vuoteen. Pitäisi taas aloittaa...
wink.gif

Aiemmin kävin ahkerasti salilla. Nyt on ollut ainakin 10 vuotta taukoa. Harkinnassa on ollut, että aloittaisin vielä uudestaan.

Back