Meni tuohon osioon EN, mutta olis voinu laittaa, että en vielä. Olen noita kattonu, ja ei mua ainakaan moinen ihmetytä. Toi hinta on kuitenkin vielä pikkusen rasvanen, et ei oo ollu sopivaa ylimäärästä investoida. Katotaan, vois käydä koekäyttämässä. Kyllä minä ainakin olen oman turvallisuuteni takia valmis hieman investoimaan noihin härpäkkeisiin. Koskaan et tiedä, mitä tapahtuu. Näkymätön kun tuolla liikenteessä olet. Ja ainahan sitä voipi livetä ittelläänkin, vaikka kuinka ennakoiden ja varovasti koittais mennä. Niskatuille ehdoton plussa, ainakin minulta. Tommosia samanlaisa kommentteja tuli aikanaan, kun autoissa turvavyöt tuli käyttöön, ja varsinkin takapenkkiläiset ei alkuun niitä halunnu käyttää. Mä aina ilmottelin, et "tää kotilo ei liiku mihinkään, ennenkun se turvis on päällä, en sun turvallisuuttas tässä niinkään ajattele, mutta omaani kylläkin, sillä en halua 5-tonnin painolastia niskaani, jos jotain sattuu". Nykyäänhän toi turviksien käyttö on jo suht luonnollista kaikilla paitsi taksikuskeilla, ja itsensä kuolemattomiksi luokittelevilla henkilöillä.