• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Käytettyjen hinnoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boxeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Boxeri

New member
talktohand.gif
Moro!

Mielenkiintoista....., no olkoon tämä vaikka mielipide. Koska ruusuja tää ei ainakaan ole. On tullut seurattua käytettyjen mopojen hinnoittelua, jonka jokainen myyjä saa todellakin tehdä niin kuin haluaa.

Ja näin näyttävät tekevänkin. Mutta, mutta yleensä kun pyörät vanhenevat niin hinnatkin pitäisi kyllä halventua...vai?
Tietenkin poikkeuksia on...heh,heh niin se oli tää HD. Joka on jo luku sinällään.

Mutta asiaan...otsikossa mainitussa liikkeessä olisi varmaan melkein SIJOITUS pitää pyöräänsä ns. talvisäilytyksessä. Uskoen, ettei omankaan pyörän hinta siellä talven aikaan laske?
confused_orig.gif

No, leikki leikkinä . Onhan se vanha sanonta. ETTEI HULLU OLE SE JOKA PYYTÄÄ, VAAN SE JOKA MAKSAA!!!!

Itse en ole henk.kohtaisesti asioinut ko.liikkeessä. Mutta joskus puhelimella rimpauttanut ja varmaankin kompastuskivenä ollut oma vaihdokkini. Jonka hyvityshinta on vuosien saatossa laskenut.

Tietenkin on muistettava kaupankäynnissä se seikka, että asikashan se aina joutuu antamaan RAHAAAA.......
biggrin.gif

Kertoisitko vähän selvemmin mikä tämä kohtaamasi vääryys nyt oli ja miten se liittyy korpiaho.....racingiin?

Kertoisitko vähän selvemmin mikä tämä kohtaamasi vääryys nyt oli ja miten se liittyy korpiaho.....racingiin?
Eihän tässä mistään vääryydestä ole kysymys! Lue rivit, älä rivien väliä!
Suomennus on vain sulle. Eli kyllähän vaihtopyörän hinta pitäisi
laskea myös liikkeissäkin.......eikä pysyä vuodesta toiseen samana.

talktohand.gif
Moro!

Mielenkiintoista....., no olkoon tämä vaikka mielipide. Koska ruusuja tää ei ainakaan ole. On tullut seurattua käytettyjen mopojen hinnoittelua, jonka jokainen myyjä saa todellakin tehdä niin kuin haluaa.

Ja näin näyttävät tekevänkin. Mutta, mutta yleensä kun pyörät vanhenevat niin hinnatkin pitäisi kyllä halventua...vai?
Tietenkin poikkeuksia on...heh,heh niin se oli tää HD. Joka on jo luku sinällään.

Mutta asiaan...otsikossa mainitussa liikkeessä olisi varmaan melkein SIJOITUS pitää pyöräänsä ns. talvisäilytyksessä. Uskoen, ettei omankaan pyörän hinta siellä talven aikaan laske?
confused_orig.gif

No, leikki leikkinä . Onhan se vanha sanonta. ETTEI HULLU OLE SE JOKA PYYTÄÄ, VAAN SE JOKA MAKSAA!!!!

Itse en ole henk.kohtaisesti asioinut ko.liikkeessä. Mutta joskus puhelimella rimpauttanut ja varmaankin kompastuskivenä ollut oma vaihdokkini. Jonka hyvityshinta on vuosien saatossa laskenut.

Tietenkin on muistettava kaupankäynnissä se seikka, että asikashan se aina joutuu antamaan RAHAAAA.......
biggrin.gif
Se on vaan kaupankäyntiä
nixweiss.gif

Ei ole ihan eka liike missä hinta pysyy samana pitkiä aikoja,aina tulee joku joka sen hinnan siitä maksaa.

Varsinkin nyt kun niin moni pyörää on hankkimassa.

Heh! Nyt kun tuli jutuksi niin onhan tossa jotain perää. Siellä se möllöttää sama pohjamaali-keltainen kusiais cebari vm. -03 kun möllötti silloin kun oman pyörän ostoa joskus 9-12kk sitten suunnittelin.
biggrin.gif
Eipä ole kysyntä / tarjonta kohdanneet toisiaan, ainakaan vielä
baaa.gif

Liikkeessä kuin liikkeessä on näitä "säilytyksessä" olevia yksilöitä ja niin on ollut jo 90 -luvulla. Yksityisten ilmoituksissa on ihan samantapaista fantasiaa ja Huutonetissä lähtöhinnat aivan poskellaan vaikka yhtään ei ole kysyntää... Todellinen myyntihintahan selviää vasta kauppakirjanteon yhteydessä, pyytää saa mitä haluaa. Käytetyissä autoissa ei näytä olevan myöskään tinkivaraa vaikka uusien hinnat laskivat, pari kuukautta ollaan etsitty 5 -ovista Pösö 206:tta huonolla menestyksellä... ( saa siis tarjota, kriteerinä alle 100 tkm ja hinta alle 10 k€ )

Itse olen kanssa kyseisen liikkeen vaihtopyöriä seurannut tuolta viimevuoden toukokuulta. Samoja pyöriä myynnissä edelleen samaan hintaan. Mutta niinkuin edellä mainittiin ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa
biggrin.gif
biggrin.gif
. Veikkaampa että kun kevät tulee niin vaihtopyörä lista pienenee taas aika huomattavasti.

Seurasin nettimoton ja motopalstan hintoja ja tein saman havainnon.

Hinnat ovat pysyneet samana kuin vuosi sitten tai ainakin siltä näyttöön.

Oman mopon hinta vaan laskee, mutta muiden omistamien mopojen hinnat ei.

Outo juttu.

Joskus olen korpiaholla käynyt, en käy toista kertaa. Missään en ole saanut niin epäkohteliasta palvelua.
033102ass_1_prv.gif

itse olen sieltä kaksi pyörää ostanut uutena ja meinasin kolmannenkin ostaa. Ei Erkka varmaankaan ole niitä suomenmaan parhaimpia asiakaspalvelijoita, mutta henk koht olen ainakin aina saanut asiat hoidettua kunnialla. Ja joka kerta on tilaus vastannut tuotetta jonka olen saanut 100%:sti, mikä on mielestäni yksi tärkeimmistä asioista pyörää hankkiessa. Eikä sekään ole mielestäni miinus, että pyörän olen saanut näinä kahtena kertana edullisemmin kuin MISTÄÄN muualta suomesta.

edit: kirotus vihreet

Täytyy nyt vähän puolustaa.

Käytin pyörääni Korpiaho Racingilla huollossa ja palvelu oli nopeaa ja asiantuntevaa.Myös hinnassa tultiin vastaan ihan kiitettävästi.

Vaikka eihän tässä varsinaisesti palvelusta ollut kysymys vaan hintapolitiikasta.

En ole ostanut mitään ko liikkeestä, mutta kylläkin pari kertaa käynyt katsastamassa tarjontaa ja olen saanut ihan ok kohtelua vaikka olenkin ollut "renkaanpotkijana" liikkeellä. Hinnat siellä kyllä tuntuu pysyvän samana. Mun mielestäni se "supermoto" SLR on ollut jo pari vuotta myynnissä hinnan muuttumatta. Kai se sit vaan on niin H Y V Ä
nixweiss.gif

Itse kävin syksyllä katsomassa pyöriä Erkalla ja sain mielestäni ihan hyvää palvelua. Kauppoja ei tosin syntynyt vaikka myyntihinta ei olisi ollut pyyntihinta. Hinta oli ehkä hippasen yläkanttiin, mutta palvelu ja opastus keltanokalle oli kiitettävää. Ei pahaa sanaa.
sport05.gif

Pyöräkauppaa en ole Erkan kanssa tehnyt,mutta varustepuolella hinnat on erittäin kilpailukykyiset!Suosittelen

Siel on yks R-suikki, 16 000 ajettu, ollu myynnissä jo kolme vuotta..
wink.gif
Hinnan muuttumisesta en tiä, mutta kauan on seissy liikkeessä..
confused_orig.gif

ei yksi mies kaikeen kerkiä,sen verran hommaa seuranneena,
epäilen ettei Erkka ole edes muistanut noita hintoja päivittää muutakun,jos
tulee lisää myytäviä mopoja,mutta jollen pahasti veikkaa
väärin,tämäkin homma tullaan korjaamaan
tounge.gif
sillä kyllä
kaikille myyjille on asiakas se tärkein kriteeri,ja eihän niitä
tule jos on tuollaisia "puutteita".

Siellä nyt pyörää käynyt katsomassa, niin hintataso on ihan ok, verrattuna kys. pyörän hintaan markkinoilla. Kyseessä tietty vain yksi pyörä.
Huoltotoiminnasta on yhden kerran kokemus ja se on todella hyvä.
Palvelua saanut ihan hyvin ja asiantuntemusta tuntuu olevan, ei mikään ylilipevä myyntimies, jota en kaipaakkaan.

Yhden pyörän ostanu sieltä ja vaihdossa meni vanha..omasta mielestäni kauppa oli ok..

mutta tuossa olen samaamieltä, että kummasti vanhojen pyörin hinta on pysynyt korkealla..oma sen aikainen vaihdokki edelleen myynnissä samaan hintaa kuin silloin sen Erkka laittoi..joten en ihmettele miksei ole tehnyt kauppaansa..

talktohand.gif
Moro!

confused_orig.gif

No, leikki  leikkinä . Onhan se vanha sanonta. ETTEI HULLU OLE SE JOKA PYYTÄÄ, VAAN SE JOKA MAKSAA!!!!

Tietenkin on muistettava  kaupankäynnissä se seikka, että asikashan se aina joutuu antamaan RAHAAAA.......
biggrin.gif
Tota ei millään pahalla , mutta jos jotakuta arvostelee ja heittää sen ensimmäisen kiven niin kyllä olisi parasta olla ihan omakohtainen kokemus ja tätä tekstiä ei tarvitse lukea rivien välistä.

Mistä v**usta näitä kuulopuheiden levittäjiä oikein sikiää?

Tääkin vaan mielipide
biggrin.gif

Back