• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kbc,Ixs,Agv?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pepper
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pepper

New member
Eli hakusessa kypärä kyytiläiselle. Oon duelin luettelosta katellut noita merkkejä.Minkälaisia kokemuksia löytyy, hinnaltaan noi mitä kattelin oli n.200,-.Agv:ssa häiritsi pikalukitus(onko turvallinen),Kbc:tä aikoinani itekkin koitin ja oli muuten ok mut silmälasit ei helpolla sinne mennyt(ei kuitenkaan tällä kertaa vaikuta asiaan),Ixs siittä ei mitään hajua... Eli pistäkääpä kokemuksia ja muitakin merkkejä saapi ehdottaa tuossa 200e:n hintaluokassa(kunhan on kuitu kypärä)

Kyllä noihin KBC:n omiin silmälasit menee hyvin, jos on käyrät sangat päistä niin sitte tuottaa jokaisella kypärällä vaikeuksia.

Itselläni on AGV & KBC:n potat, KBC:n ostin pari viikkoa sitte, mallia Lady Killer, mukana tuli 1x tummavisiiri, 1x kirkas, suojapussi ja 2 kypärän kantokassi. Eikä oli kovin meluisakaan.

AGV:n ostin heräteostoksena messuilta, ei paha sekään Airtech II.

Tosiaan, AGV:ssä on tuo pikalukitus jota sitte säätelet mutta KBC:ssä on tuo, minun mielestä parempi tupla d, vähän aikaa meni että opetteli sitä laittamaa mut paljon parempi ja saa hyvin kirrattua aina mieluisakseen.

Your call..
wink.gif

KBC VR-2 potta , ei mitään moitittavaa, ainut miinus oli että ei saanut Pinlock visiiriä ilman et ois alkannut itse sorvaamaan

Lueskelin tota sharp testiä ja oli melko yllättäviä tuloksia. Kbc:llä ainoastaan yksi malli(vr1-x) sai edes 3 tähteä, kun taas muovinen halpa g-rex 4 tähteä(niinkuin shoeit,arait yms)
omg.gif

Mihinköhän tuo testi perustuu, kun luulis et kuitu on oikeesti lujempaa kuin muovi...

Siis saako tuohon KBC VR2 -kypärään pinlockin? Olen kyllä valmis itse porailemaan pari reikää jos siihen sellaisen jostain saa...

Varmaanki kantsii semmonen ruukku ostaa joka kyytiläisestä tuntuu hyvältä
smile_org.gif
(olettaen että sulla on vakituinen kyytiläinen
tounge.gif
)

Juu, tartteehan se kyytiläinen mukaan ottaa... Kuuluu nääs meikäläisen vakiovarusteisiin
inlove.gif

Mutta se kyydissä olo on vielä arvoitus(viihtyykö) joten ei viittis tuhotomasti sijoittaa jos vaikka ei kiinnostakkaan... Ajopuku on jo yms mut kypärä puuttuu. Siksi kysyin kokemuksia et ei aivan hirveätä pottaa tuu hommattua turvallisuudesta tinkimättä...

No tuli haettua emännälle se kbc vr1-x ja ekat reissutkin heitetty... No testasin itsekkin eilen sitä kypärää iltalenkillä ja hitto on paljon mukavampi kun toi shoein raid2, melutaso samaa luokkaa mutta ei lainkaan häiritseviä pyörteitä motarillakaan... Tiedänpä nyt minkä kypärän seuraavaksi itelle hankin kun tulee sen aika...

Lueskelin tota sharp testiä ja oli melko yllättäviä tuloksia. Kbc:llä ainoastaan yksi malli(vr1-x) sai edes 3 tähteä, kun taas muovinen halpa g-rex 4 tähteä(niinkuin shoeit,arait yms)
omg.gif

Mihinköhän tuo testi perustuu, kun luulis et kuitu on oikeesti lujempaa kuin muovi...
Eikös noi testit tehä niin että siinä testataan kypärän eri puolilta muutama vakiokohta.

Ja sit noi halvat merkit tuppaa tekee sitä et ne tekee testikohat vahvemmaks jotta sais sillä pisteitä. Muualta kypärän kuori voi olla luokattoman p****.

Back