KBC-kypärät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Myski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Myski

New member
Uuden potan hankinta ois eessä ja kävin testailemassa kypäriä oikein urakalla... Arai istu hyvin päähän, kypärä kallis ja visiirien hinnoissa ei mitään JÄRKEÄ (100€/kpl)!  
eek.gif

Shoei ja AGV ei oikein istunut ja Schuberth oli mielestäni aivan liian ruma ja Suomy oli kaikista huono päässä...
Tosin, pääthän on jokaisella eri muotoisia, eli toisille varmaan käy...
smile_org.gif

Sitten törmäsin tuollaisiin KBC-kypäriin, jotka on kuulemma eniten markkinoita valtaava merkki!?
Kypärä oli oikeasti paras testaamistani päässä, mutta malleja oli vain yksi (armeijan vihreä...) sovitettavissa. Ensi viikolla kuulemma tulee Suomen kauppoihin, eli onko kukaan ostanut ja onko kokemuksia!?

KBC KBC-malleja...
Tuossa army-green... Huoltokaksikko

Nii, siis noi peili ja muut erikoisemmat visiirit, eli tummat ja savuvisiirit hiukka halvempia...
Tuohon KBC:en maksaa 35€ peilivisiiri...

Mä hommasin talvella KBC:n VR-7 mallin.
KBC_Str%20VR7%20Wolf%20BluWhtSil%20-166.gif

Eli sama potta malliltaan kuin se army-green...
Istuu mun päähän paremmin kuin Shoein Raid, on vakaa motari nopeuksilla ja visiirin kiinnitysmekanismi on Shoein kaltainen, eli visiirin vaihtaminen on helppoa ja käy nopeasti.
Visiirin huurtumisesta/kypärän tuuletuksesta en osaa sanoa mitään...
Leukahihnassa on tupla D-rengas lukitus.
Ainut pitkä miinus tulee meluisuudesta! Taajamanopeuksilla suhina on jo erittäin häiritsevää, vaatii ehdottomasti korvatulpat.
Omani ostin Cissbury Leathers-firmasta, maksoin siitä 50£ (ovh: 180£)
Laadukkaan tuntuinen kypärä, suosittelen...
cool.gif

Ittellä on tuo lyseinen KBC Army malli, ja niinku jo mainittiin, nii ainaski mun päähän sopi paremmin ku jopa jotkut Arai potat,ja hintakin on mielestäni kohillaan 260e
sport05.gif

Ensi viikolla kuulemma tulee Suomen kauppoihin, eli onko kukaan ostanut ja onko kokemuksia!?
Mä kyselin tuolta Vantaan BW:stä, notta löytyykö kyseistä merkkiä heiltä. Sieltä myös vastattiin, että ensi viikolla pitäis kypäriä tulla...  
thumbs-up.gif

Tummaa visiiriä tosiaan oon koittanu etsiä tuohon omaan pottaan...  
wink.gif

Täällä oli ainakin myyjällä hinnastossa jo nuo visiirit ja nekin tulee ensi viikolla... Normaali, savu ja musta oli muistaakseni jotain 15€ paikkeilla ja peili/iridium-visiirit 35€/kpl, eli ei pahoja...
biggrin.gif

Kuten myös nämä kaksi; VR1 Smoke Chrome ja VR7 Smoke Chrome! Vielä kun laittaa peilivisiirin kiinni niin kyllä kiiltää!  
tounge.gif

vr1_special_editions_smokechrome_thum.jpg

vr7_smokechrome_thum.jpg

Eilen oli ilmestynyt tänne E-Karjalaan kauppiaille noita pottia, mutta kappas kappas, kypärän maahantuojana on eräs vanhoillinen firma, joka ei kuulemma ota mielellään valikoimiinsa noita "värikkäitä" malleja...
mad.gif

Joten assasin ja flaire on ainakin valikoimista out... Ehkäpä kromikin... Sama maahantuoja kuulemma sählää muutaman tunnetummankin merkin parissa ja sama vika niiden mallien kanssa... Kauppias oli muuten tosi "iloinen" asiasta...
buttrock.gif

No niin nyt pitää saada tuommonen 7-mallin smoke chrome tai matt titanium
062802jumpie_prv.gif

Mistä saa? vai saako vaan ulkomailta
veryangry.gif

Arvoisa maahantuoja ei ole tainnut ymmärtää kypäränmyyntiä, kun katsoo tuota hinnastoa, eli mitä ne tuo maahan... Kaikki hienoimmat värimallit on poissa listalta...
mad.gif

MALLISTO

Näinköhän ne tilaisi noita malleja, jos pommitettaisiin sähköpostilla kaikki niitä...
nixweiss.gif

Vaihtoehtona voidaan kertoa, että tilataan kaikki kypärämme ulkomailta...
buttrock.gif

juu, eiköhän pistetä duellille muutama vinkki ja jos ei ala kuulumaan mitään ni tilataan porukalla ulkomailta!?!?

Kerkesin jo laittaa palautetta asiasta...
buttrock.gif

Katsotaan tuleeko vastausta, eli tilaako ne muitakin malleja...
Ja jos ei, niin mukana oon tilauksessa jos ei kerta Duell osaa hommiaan!!
biggrin.gif

Outoa liiketoimintaa....
crazy.gif

Olisi mukava tavata henkilö joka päättää suomeen tuotavasta mallistosta ja kysyä että mitä päässä liikkuu, kun kaikki hienoimmat tosiaan puuttuvat !?

Toinen yhtä typerällä linjalla oleva merkki on Arai, sillä kun katsoo Brandtin sivuilta suomen mallistoa ja sitten Arain euroopan sivuja, niin ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa...

Itse äänestin lompakolla ja ostin Shoein !

AGV:n mallistossa on kuulemma sama ongelma, tosin sama maahantuoja kuin KBC:lläkin, eli ei sinänsä yllätä...
tounge.gif

Paikallinen kauppias sanoi, että oli koittanut tilata AGV:n mallistosta erikoisemmilla teippauksilla varustettuja malleja, niin Duellilla oli sanottu ettei tule onnistumaan heidän kauttaa ellei kerralla tilaa 10 kpl samaa pottaa... Hyvää palvelua!
033102ass_1_prv.gif

Eipä ole ainakaan minulle kuulunut mitään vastausta maahantuojalta... Ei taideta olla tarpeeksi "tärkeitä" asiakkaita...
nixweiss.gif

Erittäinkin hyvän kuvan antaa tuo Duellin asiakaspalvelualttius ja markkinointitaito...
033102ass_1_prv.gif

Jep jep, tulihan sieltä maahantuojalta vastauksia...
biggrin.gif

VR 2:n Smoke chrome ja assasin tulee kuulemma kesäkuussa kauppoihin Suomeen...
Mutta VR 2 Flare ei...
mad.gif

Ettäs sellattii...

Juu, niin oli vastannu. aika suppeasti niitä vaan tulee
033102ass_1_prv.gif

tuli muuten vastaus Sami nimellä?!----> johtopäätös!!

Back