Keihin FCR apuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vincent
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Vincent

New member
Tulin hankkineeksi Keihinin FCR:t käytettynä ebaysta. Kaasarit on onnistuneesti asennettu, letkuja lukuunottamatta. Neuvokaas viisaat, että miten nuo Keihinit pitäis laittaa oikeaoppisesti? Kaasareissa kun on 2 letkuliitintä, jotka räjäytyskuvan mukaan on "fuel in" ja "air vent". Eli tankista fuel-inniin ja air vent jää ilmaan roikuskelemaan(ko)? Mietiskelin vaan, että mitekäs bensan kierron kanssa, kun paluuletkua tankkiin ei ole. Mihinkä se ylimääräiset bensat valuttaa, mitä bensapumppu työntää?

Sarjassamme tyhmät kysymykset, mutta minkäs teet.

Kaasarivehkeissä aika harvoin on bensapumppua, joten paluuletkua ei ole. "Air vent"-letku kuulostaisi siltä, että se menee bensahanan alipaineliitäntään, jotta hana aukeaa. Mikä pyörä sulla on?

Mä voin ostaa sen FCR:n sikahalvalla, jos se ei sovikaan sun pyörään
wink.gif

Omissa kaasareissani on kaksi joutilasta letkua jotka ovat menneet venttiilille jota on ohjannut sytkäboxi/kaasareiden vivustossa oleva mikrokytkin. Liittyy ainakin zxr 750 r pyörässä johonkin polttoaineen lisäsyöttöön mekaanisten kiihdytys pumppujen lisänä kirjoissa nimi on joku "fuel enricher" siis jos kyse on letkuista jotka lähtevät 1vasemman puoleisista kaasareista varsinainen bensa letku tulee 2 ja 3 kaasareiden väliin. itse olen tukkinut molemmat letkut ja hyvin toimii.

Mulla on DRZ400ssa FCR kaasari ja siinä olevat "air-vent" letkut olen johdatellut takahaarukan tykö sojottamaan maata kohti. Ainakaan mun FCR:ssä (peräisin KTM450EXC:stä) ei ole alipainebensahanan yhdettä, jos sellainen tarvittaisiin pitäisi yhde olla kurkussa. Myöskään "coast-enrichener" piiriä mulla ei ole mutta olen kuullut puhuttavan että joissakin FCR:ssä semmoinen on ja myös että monet ovat sen tarpeettomana poistaneet.

Back