Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellänikin kilisee ja helisee molemmissa vanteissa olevat jarrulevyt. Bladessa niiteissä oli jotkut jouset jotka estivät kilinän, mutta suitsassa niitä ei ilmeisesti ole. Hyvin nuo tuntuvat toimivan, joten en ole ollut asiasta huolestunut.Löytyykö jostain arvoja jarrulevyn väljyydelle niittauksen kohdalta, meinaa 1000 K7 gsx-r olla niin väljät että helisee koko ajan, pystyykö niittauksia uusimaan ja kuka sellaista tekee???![]()
![]()
Mikähän on käynyt, kun toisen jarrulevyn niittien jouset ovat lähteneet kävelemään omille teilleen? Nythän niitit/levy pääsee elämään reilummin. A) haittaaxe? B) korjaako kuolema jos jatkaa ajoa tuolla levyllä? Pyörä Gen1 Busa
Jollei tärinät tai kolinat haittaa ja levyissä vielä paksuutta löytyy, niin eiku lujaa kyytiä vaan, ittee alkoi häiritteen tärinä jarruttaessa ja vaihtoon meni. Samaten Gen 1:nen bussi ja eipä noi levyt nyt niin kalliit olleet ja itte tilasin Hisideltä uudet "piparit" eteen kuluineen 200,50€.
uskoisin että sun pyörässä ne kuuluukin liikkua .Itse ostin juuri kilvettömän ja olin jo uusia levyjä tilaamassa kun kummassakin vannesarjassa levyt liikkuu. Eli toi ei kaiketi olekkaan niin vakavaa? Pienintäkään tärinää ei ole ja kulutuspintaa reilusti, mutta kaikki niitit ns.löysiä. En tiedä sitten ovatko kuluneet, voi onko noita ollut joskus ihan kelluvina saatavilla? Kyseessä siis K6 600
Joo elikkä tuossa mun zx-9r:ssä meinaa etujarru täristää kovemmissa jarrutuksissa ja tuolla Kawa puolen merkkikeskusteluissa pähkäiltiinkin että nämä levyn niitit saattais olla jumissa ja nyt sitten mietin että mites tuon juuttumisen tarkistais kun ei näitten kelluvien levyjen kanssa ole tullut paljon näperreltyä? Entäs jos ne niitit sattuukin olemaan jumissa niin onnistuuko niitä jotenkin herkistellä vai onko ainut vaihtoehto ostaa uudet levyt?
Joo elikkä tuossa mun zx-9r:ssä meinaa etujarru täristää kovemmissa jarrutuksissa ja tuolla Kawa puolen merkkikeskusteluissa pähkäiltiinkin että nämä levyn niitit saattais olla jumissa ja nyt sitten mietin että mites tuon juuttumisen tarkistais kun ei näitten kelluvien levyjen kanssa ole tullut paljon näperreltyä? Entäs jos ne niitit sattuukin olemaan jumissa niin onnistuuko niitä jotenkin herkistellä vai onko ainut vaihtoehto ostaa uudet levyt?
Jos ei lähde tuolla tavalla niin sitten läpipulttimenetelmällä lähteepi varmasti. Prikat vielä molemmin puolin.