• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kelpaisiko vakio?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoukoWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kelpaisiko vakio? -

• Kyllä, sellaisenaan.

Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä, mutta mieli tekisi ainakin putket vaihtaa.

• Ehkä, jos...

• Ei, mutta pakon edessä voisin joustaa.

• Ei, lopettaisin moottoripyöräilyn.

• Ääniä yhteensä
    0

JoukoWho

New member
Voisitko siis omistaa moottoriin osalta täysin vakiokuntoisen mp:n, vai menisikö harrastuksesta maku ja siirtyisit muihin hommiin? Muut kuin moottoriin ja sen toimintaan vaikuttavat muutokset olisivat sallittuja.

Tämä kysymys nousi mieleeni miettiessäni tulevaisuuden moottoripyöräilyä. Toivottavasti ei koskaan ajauduta moiseen tilanteeseen, mutta itse jatkaisin ajelua joka tapauksessa.

Käytännössä vakio on nyt ollutkin, mutta ne putket tekisi tosiaan mieli vaihtaa
wink.gif
Oletusarvona on se että se ajaminen on kuitenkin tärkeintä itselle, ei niinkään se ropaaminen.

Vakiollahan tässä on ajeltu jo vuosia. Ei taida pannariin kummoisia tarvikeputkia löytääkään, muista palikoista puhumattakaan? En tosin ole etsinytkään. Tylsä tyyppi kaikenkaikkiaan olen... Vai olenko vain keski-ikäinen??

auto on kodinkone, moottoripyörä on harrasteajoneuvo. olen pyöräni ulkonäköön ja tekniikkaan tehnyt erilaisia juttuja että se vastaa mun näkemystä ajoneuvosta jolla haluan ajaa. uusiin laitteisiin en sekaannu. tulevaisuudessa tuskin saa uusiin pyöriin itse tehdä yhtään mitään, muutakuin tankata.

Kyllä vakiollakin voisi ajella. Me ollaan erilaisia, niin kooltamme kuin mieltymyksiltämmekin, joten nään vaikion aihiona josta hioa itselleen mieleisen.

Vakiolla mennään eikä tarvetta muuhun ole. Edellisessä tosin oli mökäpönttö, mutta tuli kaupan mukana. Mitään erikoisia fiilareita en siitä saanut.
nixweiss.gif

Vakiollahan tässä pukataan mänemään... Putket ollu mullakin houkuttimena, mutta onneks tohon zetoriin niitä ei oo liikaa tyrkyllä...

Eka kohtaan meni. Mopo on vakio, niinkuin edeltäjätkin. En ole katsonut minkäänlaisia muutoksia tarpeelliseksi, vaan vakiotehoilla ja väännöillä on pärjätty, äänistä puhumattakaan
smile_org.gif

tokaan kohtaan meni ruksi.. nyt vakio alla ja putken voi mielestäni kyllä vaihtaa sillä varauksella että äänestä tulee muhkeampi ja ehkä matalampi. kovin kovaäänisestä putkistosta en pidä.. ja vakiopyörissä luulisi löytyvän jokaisen makuun jotain. ulkonäköä voi toki muokata enemmän persoonalliseksi jos kokee sen tarpeelliseksi. mutta pääasiahan on
sport05.gif
ilo

ehkä siit menis sellanen pien maku ku kellään ei oo omia virityksiä ja kaikkee pikku yksityiskohtia vaan tylsiä vakiojuttuja
tounge.gif

Vakio kelpaa paremmin kuin hyvin. Mutta jos pakoputkisto on sellainen, että pyörä kuulostaa enemmän ompelukoneelta kuin mopolta, niin tekis mieli edes putki/putket vaihtaa hieman avarampiin
biggrin.gif

Vakiot on kelvannu oikein hyvin. Noh... voishan ne sävelet olla tietysti vähä matalammat jne. Pääasia kuiteskin
062802moto_prv.gif

No kyllähän se kalpais vakiokin, kunhan kunnon pyörä vaan on. Ja kunnon pyöriähän ei ole kun yhtä lajia, ZX-10R!
inlove.gif

Mut toki siihenkin tekis mieli vähintään slipari+commanderi+vapari viritellä (kuten myös omassa kympissä tällä hetkellä onkin), eli vastasin siis se (Kyllä, mutta putket..."

Riippuu niin moposta, mulla on ollu monta vakiota, sekä muutama johon putki vaihdettu. Vastasin tokaan kuitenkin.

Vakiolla mennään, eikä tarvetta virittelyyn ole. Toki jos olis rivinelonen, ni joutuis varmaan putken vaihtaan. Lisätehoa saa sitten vaihtamalla pyörää.

Kaikki aikaisemmat fillarit olivat vakioita, mutta nää kaksi viimeisintä Busaa on paranneltuja elikkä täysin vakiolla Busalla en ole ikinä ajanut  
talktohand.gif

Ei kai sitä kuolis vaikka noita ei sais sorvata.  
lookaround_orig.gif

Back