Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä enemmän sitä parempiOnko Kemoralla melurajaa?
Hyvä. Mulla on race putki josta lähtee ihan kivat höpinät.Mitä enemmän sitä parempiOnko Kemoralla melurajaa?![]()
Minkä hintaisia noi mökit on?
Soittelin tonne mökeistä ja olisi vain 6 hengen mökkejä vapaana. Yö maksais 70e. Olisiko halukkaita jakamaan mökkiä? Itse menisin näillä näkymin jo tiistaina, joten mökin tarvisin ti-ke yö ja ke-to yö.
Heipan mökkipaikat meni kaikki lähipiirille. SorryOnko Heipalla yhtään vapaita paikkoja?
Täällä olisi yksi innokas mökkeilijä ke-to väliseksi ajaksi, jos sitä ei ihan kaksin tarvitse maksaa, vaan saataisin ukko pari lisää.Soittelin tonne mökeistä ja olisi vain 6 hengen mökkejä vapaana. Yö maksais 70e. Olisiko halukkaita jakamaan mökkiä? Itse menisin näillä näkymin jo tiistaina, joten mökin tarvisin ti-ke yö ja ke-to yö.
Onko Heipalla yhtään vapaita paikkoja?
Ok. Varaan ton mökin omalla nimellä. Eli tällä hetkellä mökissä mukana dreamer, vuohi, tomppa 82 + kaveri, Ephedrine, Yak.Soittelin tonne mökeistä ja olisi vain 6 hengen mökkejä vapaana. Yö maksais 70e. Olisiko halukkaita jakamaan mökkiä? Itse menisin näillä näkymin jo tiistaina, joten mökin tarvisin ti-ke yö ja ke-to yö.
Onko Heipalla yhtään vapaita paikkoja?