• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kemora 3-4.6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jaksu

New member
Missäs porukka on ajatellut yöpyä Kemorassa 3-4.6 ja sattusko jostain mökkeröstä löytymään tilaa kahdelle?

Onko jollain mökissään tilaa vielä huhtaniemessä yhdelle ratailijalle? Meinasin jo varata oman mökin johon olisin sitten buukannut lisää porukkaa mutta oli kaikki jo viety
sad_orig.gif

Mulla on varattuna huhtaniemessa yks 4 henk mökki ja yks 6 henk mökki. Niistä varmaan jää muutama yöpaikka yli. Laitan tänne infoo miten niitä jää.

Kysäisepä Huhtaniemestä, sieltä löytynee suurin osa jengistä.

Huhtaniemen mökkikylä

//Andy
Minkä hintaisia noi mökit on?
Onko pk-seudulta menossa porukkaa milloin ja millä?

edit: Ilmottauduttu on ja maksettu samalla. Huomena sit noita mökkejä soittelemaan. Jos jonku kyytiin mahtuu pyörä ja mies niin ois hyvä. Siitä kyllä jatkan matkaa kohti pohjoista, eli yhteen suuntaan kyytiä tarvis. Laita yv:tä jos jollekkin käy. Tietty kuluihin osallistun.

Huhtaniemen mökkikylä

//Andy
Soittelin tonne mökeistä ja olisi vain 6 hengen mökkejä vapaana. Yö maksais 70e. Olisiko halukkaita jakamaan mökkiä? Itse menisin näillä näkymin jo tiistaina, joten mökin tarvisin ti-ke yö ja ke-to yö.

Onko Heipalla yhtään vapaita paikkoja?
Täällä olisi yksi innokas mökkeilijä ke-to väliseksi ajaksi, jos sitä ei ihan kaksin tarvitse maksaa, vaan saataisin ukko pari lisää.

Edit: Tai tarkemmin ajatellen (aikatauluun tutustuneena) ei olisi yhtään huonompi idea pöllähtää jo tiistaina paikalle jos työt vaan antaa myöten. Työ hommat selviävät tässä lähipäivinä niin täytyy sitten päivitellä tänne tilannetta...

Mä ja kaveri voitais tulla jakamaan mökkiä ti-to (2 yötä).
Sitten meitä olisi jo 5 kpl.

Huhtaniemen mökkikylä

//Andy
Soittelin tonne mökeistä ja olisi vain 6 hengen mökkejä vapaana. Yö maksais 70e. Olisiko halukkaita jakamaan mökkiä? Itse menisin näillä näkymin jo tiistaina, joten mökin tarvisin ti-ke yö ja ke-to yö.

Onko Heipalla yhtään vapaita paikkoja?
Ok. Varaan ton mökin omalla nimellä. Eli tällä hetkellä mökissä mukana dreamer, vuohi, tomppa 82 + kaveri, Ephedrine, Yak.
Ilmoitan huomena kun olen varannut mökin.

Mökki varattu minun nimellä. Petivaatteet maksaa 5e lisää jos sellaiset haluaa? Laitan privaa osallistuneille.
edit: ilmoittautuneita lisätty. Täynnä.

Jääpi vähän herraan (tai rouvaan - kuin vaan) tuo majoitus, kuten luonnollisesti ajokin. Melko likeisessä Fantasyssä lupasivat suht halvalla ilman varausta vaatimattoman sijan kallistaa pään ti-ke, mutta saapi nähdä mitä taktiikkaa pää kehittää ke iltana:

Vieläkö jaksaa ke a) ajaa 500 km himaan vai b) seuraavan päivän radalla? Lähteäkö yön selkään vaiko etsiytyä jonnekin kuusen alle? Ajaako rauhassa kohti sivistystä pirteänä jo ke-aamuna? Vaiko to-aamuna? Tyhjeneekö Huhtaniemi ke-to yöksi? Ottaako teltta varuiksi mukaan? Onko majoituskapasiteettia ex tempore vapaana keskellä-ei-mitään? Kun on maksanut vaan ke, niin uskaltaako jäädä mahdollisesti kalliiksi yöksi ja kärkkyä aikaisin to aamulla mahdollista Valitettavasti Täynnä-paikkaa?

On tää vaikeeta. Tarttis palkata sihteeri
tounge.gif

-hh-

Back