• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.
  • Osta liput tapahtumiin kaupastamme!

Kemora Pe 20.7 klo 10-18, La 21.7 klo 10-18 ja Su 22.7 klo 11-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suunnitelmat tuppaa muuttumaan, myynnissä keskiryhmän liput kemoraan 21-22.07. Hinta 40e. per päivä.
MYYTY

Terve.

Löytyykö kenenkään mökistä kahdelle yöpaikkaa 21-22.7 väliselle yölle ?

t😛etri o5o 3853256

majoituksesta: Olisko Vanhassa meijerissä/ Huhtaniemessä kenenkään huoneessa/mökissä tilaa vielä yhdelle to-la öiksi?

yv tai puh: nol-viis-nolla 320 4317

Laitetaans tätä uusiks tarjolle... help me 🙂

Lupaan hoitaa tämän jos kukaan muu ei hoida, olen tulossa sunnuntaina ajamaan.
Huom! Olen kattisen vika,vika hätävara.
En halua kattiselle karenssia jos tuo vaik joskus tulis rataileenkin 😉

Hei,

Olen tulossa lippumieheksi to-pe botnia-kemora, kuuluuko siihen myös majoistus kemorassa?

Hei,

Olen tulossa lippumieheksi to-pe botnia-kemora, kuuluuko siihen myös majoistus kemorassa?

Ry ei järjestä majoituksia liputtajille, vaan se on ihan heidän itsensä valittavissa missä yönsä nukkuu.
Kemoralla kannattaa kysellä Huhtaniemen leirinnästä tai Vanhasta meijeristä yöpaikkoja.

Kukaan ajamassa Hämeenlinnan/Tampereen ohi tuonne perjantaina? Siis toiseen ajajakokoukseen aikomus ehtiä.

Kyytipaikka tarjolla välille Vantaa-Kemora-Vantaa. Lähtö perjantaina klo 17 huitteilla Koivuhaasta ja paluu su-iltana. Kyytiin mahtuu 1 pyörä ja max 3henkeä. Omat sidontaliinat mukaan.

YV:llä saa puhelinnumeron, josta tarkempaa tietoa.

Edit. Majoitus meni jo.

Liputusvuoro tarjolla sunnuntaina hitaaseen.

Tämä edelleen tarjolla. Valitettavasti omat suunnitelmat muuttuneet niin, etten pääse paikalle kuitenkaan. Karenssi on tiedossa ja olenkin jo muutenkin Juutanalle luvannut aiemmin, etten enää näitä liputusvuoroja varaile, kun omat suunnitelmat tuntuu jatkuvasti heittävän härän pyllyä :no:

Myydään ei-jäs.hintaiset liput keskiryhmään lauantaille ja sunnuntaille. Tarjoa.

Annetaan liputusvuoro perjantaille keskiryhmään. Jossei kelpaa kellekkään, niin käyn kyllä tämän hoitamassa itse.

Vanhalle Meijerille vapautu just 1 vuodepaikka pe-la-su -öiksi, että liput plakkariin ja varaat meijeriltä majotuksen, jos tarvetta.

p. o44 54o2169

Ottaisin ton perjantain liputuksen jos joku ottais multa hitaan ryhmän liputuksen..
Vauhti noussut kesän mittaan sen verran että riittää keskinopeeseen.
ELI ANNETAAN HITAAN RYHMÄN LIPUTUSVUORO PERJANTAILLE 😀

oooh tänx :rakastunut: jos täs nyt parantus joskus..

Ei tarvii BANDIT-R:n liputtaa. Sain järjestettyä itselleni kyydin, joten jos se kattisen sunnuntain lippuvuoro on vielä vapaana ja ajot oli tosiaan keskiryhmään ni mä voin hoitaa sen.

Ja jos jollakin on vielä keskiryhmän lippuvuoro lauantaille josta haluaa päästä eroon, niin äkkiä viestiä tähän suuntaan ennen kuin ostan joltain lipun.

Pitäisikö tuolta tulla postissa jonkin sortin liput, vai riittääkö kun tulostaa tuon sähköpostin varausvahvistuksen? nimim. "tyhmä kysymys"?

Pitäisikö tuolta tulla postissa jonkin sortin liput, vai riittääkö kun tulostaa tuon sähköpostin varausvahvistuksen? nimim. "tyhmä kysymys"?

Kaikkein varmin dokumentti on verkkopankista tulostettu maksukuitti. Toisaalta, jos olet varannut lippusi aikaisin, maksu on päivittynyt järjestelmään ja järkkäreillä on tieto maksusta. Et tarvitse silloin mitään lappuja. Olen kiertänyt tänä kesänä kuusi päivää, kertaakaan ole ollut lappuja mukana ja aina on nimi ollut listassa.

Ostetaan liput hitaaseen ryhmään pe 20.7 & la 21.7

Tarjoapa ihmeessä!
tomi.salter ät iki.fi
040 775 7739

Back