Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin on minullakin, mutta on pakko hommata uudet kun kahden ajokauden jälkeen velcro-kiinnitys aukeaa ajon aikana käyttäessäni Dainesen nahkapuvun housuja.Mulla on Alpinestarsin Web goretexit ja pois en vaihtas,
Sama vika. Toista kesää menossa, hyvät on ollu.Mulla on Alpinestarsin Web goretexit ja pois en vaihtas, on Niin hyvät
Mullon Alpinestars effexit, ne on kai samanlaiset kuin webit, mutta aukeavat eri puolelta. Ihan jees, pitävät vettä ja menevät hyvin nahkapuvun lahkeen päälle.Samaa mieltä Alpinestar:n Webgoretex:stä:![]()
Muuten tosi hyvät saappaat, mutta kiinnitys ei vain pidä....![]()
Kun alkaa tarpeeksi nyppimään niin pitää antaa suutarille vetoketjun laittoa varten. Jos vain joku inhimilliseen hintaan suostuu tekemään.
Itselle riitti ekan ajokauteni pari ekaa kevätkuukautta ja nahkaiset talvinilkkurit vaihtuivat Sidin DryRoad 2:iinTjaah..tässäkin asiassa on monta puolta. Itse ajelin ekan syksyn ja kevään maihareilla, olivat ihan jees mutta eivät pidä kunnolla vettä eivätkä suojaa juurikaan yhtään jos vaikka satut lippaamaan. Hommasin Sidin vedenpitävät hmm..mitenköhännenytlajittelisi?..jokapaikan saappaat, ja tuntuvat olevan hyvät sellaiset. Ajavat asiansa ihan täysin, olivat suht edulliset eivätkä näytä ufopopoilta, joita Paprika tuossa edellä kauhisteli..Suojaavat (en tosin ole kokeillut lippaamista) jne. yms. usw.![]()
Niinpä. Hylkäsin tuon vaihtoehdon kun näin (ja kuulin) jonkun kävelevän sellaisilla. Voi helv***i, mikä narina.Itsellä on Oxtarin TCS Sport kengät... pahin miinus niissä on se ainainen narina, joka tulee kengissä olevista nilkan suojaimista..