• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KesMotors Jokiniemi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rytkönen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

rytkönen

New member
Tunteeko kukaan kyseistä liikettä seinäjoelta.
Soitin sinne tossa joku aika(about1kk)sitten olisin ollu vaihtamassa uuten R1:een mikä niillä oli ollu esittelypyöränä.
No kolmella ekalla kerralla ei edes kukaan viitsinyt vastata puhelimeen ja neljännellä kerralla vastas joku akka ja kysy voiko ottaa soittopyynnön.
No mä kerroin asiani ja annoin puh.nroni hänelle.
Ei vielä tänä päivänä sitä soittoo ole tullut...
Ei anna kovin hyvää kuvaa kyseisestä liikkeestä ja sen toiminnasta..
Piä perkele tunkkis.............
veryangry.gif

Hyvin tuntee paikan. Monet menopelit on paikasta aikoinaan haettu. Viimeaikoina vaan vähän vähemmän..

Palvelu riippuu oman kokemuksen pohjalta paljolti henkilöstä jonka kanssa asioit. Pomolle, Pasille, plus pisteet palvelusta. Osasta henkilökuntaa olen saanu hiukka semmosen käsityksen että ei ole niin_suuresti tuota tietoa pyörien toiminta tekniikasta ym. Ei ole mulle yllätys, että soittopyyntöihin ei vastata.

Vaihtopelien hinnat suht korkeita, tai ehkä en osaa tinkiä, mutta "takuiden" kanssa ei sitten ole ainakaan omallakohdalla nikoteltu jos vaihdokki on pamahtanu. Iso plussa siitä.

Miinusta siitä, että liian useasti saa kävellä liikkeeseen ja liikkeestä niin että kukaan ei noteeraa. Siksi olenkin siirtyny tonne Moto-Seinäjoen asiakaskuntaan.

Kaveri osti maakunnanautosta pyörän ja ainaki siellä homma pelas ihan yees.
Motoseinäjoesta ei kokemusta

Maakunnan autossa palvelu riippuu päivästä.
biggrin.gif

Pääasiassa kuitenki hyvää palvelua mä oon saanu.
062802jumpie_prv.gif

Niin no, oma pyörä on ko. liikkeestä hankittu. Itse saanut hyvää palvelua, mutta sitä täytyy sielä osata pyytää ja tuntea henkilökuntaa. Yhtään en kyllä ihmettele, ettei soittopyyntöön ole vastattu. Eipä ole Moto-Seinäjoen tasolla, mutta ihan ok firma.

Aika heppoisin perustein olet tehnyt päätelmäsi liikkeestä ja sen toiminnasta. Jokiniemelle en ole ikänä soitellut, mutta käynyt useammankin kerran. Palvelu on kyllä ollut aina hyvää eikä mitään kusetusta ole koskaan tapahtunut. Ei kannata ainakaan kyseistä liikettä (kuten muitakaan) pelkkien puhelujen perusteella dissata.

Seinäjoen seudulla Jokiniemi on Moto-Seinäjoen kanssa ainoita liikkeitä, joissa on laidasta laitaan mp-tavaroita ja tuotteita. Molemmista liikkeistä on vain positiivisia kokemuksia, mitään huijauksia ei ole koskaan tapahtunut.

Kaupankäyntiin kuin työnhakuun pätee samat periaatteet; Älä hoida asioita vain puhelimen välityksellä, mene käymään paikanpäällä neuvottelemassa. Tällä systeemillä on monet duunipaikat hoidettu kotiin. Puhelinsoitot/soittopyynnöt on niin helppo pistää ö-mappiin. Kummasti toimii homma paremmin kun menee näyttämään pärstäänsä paikan päällä.

Toim. Huom: Ei päde joka tapaukseen.

Kaupankäyntiin kuin työnhakuun pätee samat periaatteet; Älä hoida asioita vain puhelimen välityksellä, mene käymään paikanpäällä neuvottelemassa. Tällä systeemillä on monet duunipaikat hoidettu kotiin. Puhelinsoitot/soittopyynnöt on niin helppo pistää ö-mappiin. Kummasti toimii homma paremmin kun menee näyttämään pärstäänsä paikan päällä.

Toim. Huom: Ei päde joka tapaukseen.
Totta turiset, mutta kyllä se minun mielestä antaa suuntaa asioille, ollaanko siellä yleensäkkään kiinnostuneita tekemään kauppaa.
Puhelimen välityksellä ostin tämän nykyisen pyöränkin.
(ErkkaKorpiahoRacing)
Ensin soviteltiin puhelimessa hintaa ja semmosta, jonka jälkeen ajoin 350km kattomaan pyörää.-->Johti ostopäätökseen.

Vaihdoin pyörää ky.liikkeessä, palvelu oli hyvää  asallisia keskustelujaa eri henkilöiden kanssa. Koe järjestyi välittömästi.Kaupat tein Pasin kanssa ++++

maakunnan auto täys
confused_orig.gif
??:kki.Jokiniemellä hyvä mp-huoltaja,tosi ystävällinen.Pasin kanssa varmaan kaupat tulee ,muut vähänsellaisia mumisijoita.Moto-seinäjoki palvelu pelaa rengit todella ystävällisiä...........

Kyllä Jokiniemeltä palvelua saa (ja mielestäni erittäin asiallista), kunhan tosiaan menee liikkeeseen. Puhelinsoitoista saman tapaisia kokemuksia, eli todella vaikea saada langan päähän myyjiä tai vastausta soittopyyntöihin.

Viime viikon lopulla viimeksi käynyt "tekemässä" kauppaa sekä Motossa, että Jokiniemessä. Jokiniemestä jäi parempi ja asiallisempi vaikutelma, vaikka asion "uuden" kaverin kanssa.

Mutta, tällä kertaa raha puhui
tounge.gif
ja rahat leikkikaluun
biggrin.gif
menevät "Eteläsuomen suurimalle mönkkärikauppiaalle" kuten itseään mainostavat. Ja merkki on sama mitä Moto myy Seinäjoella...

Sieltä ainakin vastattiin soittopyyntöön, siis Motokeitaasta.

Ei oo meikäkälääne ainakaan jokiniemestä hyvää palvelua saanu, muutaman kerran oon sielä piipahtanu ja rauhas oon saanu kattella pyöriä, eikä ketään oo kiinnostanu palvella. Pitäis viissiin kraka kaulas ja salkku kädes kävellä kauppaan että noteerattais. Moto-seinäjoki onki sitte palvelutasolla täys 10
smile_org.gif

Kokemukset samanlaiset Jokiniemestä, rauhassa saa olla, ilmeisesti pitäisi olla myyjien henk.koht. tuttu saadakseen palvelua. Talvella kävin useamman kerran kun oli vaihtokuume, eipä vaan olisi heille vaihdokki kelvannut (fj 1200 vm 90). Ottavat kuulemma vaan 93 ja sitä tuoreempia vaihdossa
veryangry.gif
Moto-Seinäjoelle kelpasi kyllä ja sieltä vaihdoin uuden Bläkkärin
062802jumpie_prv.gif
Moto-Seinäjoessa kyllä tervehditään ja palvellaan asiakasta
talktohand.gif

VARUSTEPUOLELTA OON SAANU 10 PISTEEN PALVELUN,MIKÄ KYLLÄ ON HARVINAISTA MEIKÄLÄISEN OLEMUKSELLA,TOTTA ON ETTÄ PUHELIMEEN VASTAAMISEEN EI OO TARPEEKSI RESURSSEJA ,TOISAALTA PAIKALLA OLEVIEN ASIAKKAIDEN KANNALTA MUKAVAA ETTEI KOKO AJAN OLLA LUURI KORVALLA ,VAAN TEHDÄÄN KAUPAT ENSSIJAISESTI PAIKALLAOLEVIEN ASIAKKAIREN KANSSA

Oon asionu ko. putiikis jo 15 vuotta (pikku mönkijästä --> prätkiin).. Ja aina oon saanu hyvää palvelua ja ennen kaikkea asialliset kaupat! Ja nytkin on mopo tulos kyseisestä liikkeestä, kunhan selviää entisestä...  
thumbs-up.gif

Mut huolto onki sitte toinen juttu, kaverin pyörä tuli huonommas kunnos pois ku mitä meni korjaukseen. Todella typeriä virheitä olivat tehneet... (esim. katteeseen liian pitkä ruuvi joka sitte meni tankin kyljestä läpi...)  
crazy.gif

Motoseinäjoesta itselläni on hyviä kokemuksia, tuotteet vaan tosi kalliita ja alennukset pieniä, paitsi hulinapäivien erikoistarjoukset. Huollosta ei kokemuksia.

Maakunnan auto ei antanut koeajaa pyörää koska se oli juuri pesty  
confused_orig.gif

033102ass_1_prv.gif

Ja kyllähän noissa kaikissa saa rauhassa kävellä, mutta kyllä kysyvälle vastataan.  
talktohand.gif

:DJokiniemeltä saa hyvää palvelua...Suosittelen ja suosittelee varmasti moni muukin.Mäksä on hoitanu hommat niinkun pitää!!!!!!!

Huollossa ei oo tarvinnu käyttää ku peukalo oikeassa kohdassa kättä, eikö tuo jokiniemi oo enempi semmonen ruohonleikkurikauppa. Viime vuonna ostin pannuun laturia motoseinäjoesta nin myyjä kysyi onko siinä laturi ulkona vai sisällä konetta
sad_orig.gif

Parinkympin pyörää ostamassa motosta tarjoukseeni vastattiin kovalla äänellä asiakkaiden kuullen että jos ei sulla oo enempää rahaa niin ei sitte. Ostin yksityiseltä paremman samaan hintaan, miksi ostaa liikkeestä ku siellä hinnat aina pilvissä...

Huollossa ei oo tarvinnu käyttää ku peukalo oikeassa kohdassa kättä, eikö tuo jokiniemi oo enempi semmonen ruohonleikkurikauppa. Viime vuonna ostin pannuun laturia motoseinäjoesta nin myyjä kysyi onko siinä laturi ulkona vai sisällä konetta
sad_orig.gif

Parinkympin pyörää ostamassa motosta tarjoukseeni vastattiin kovalla äänellä asiakkaiden kuullen että jos ei sulla oo enempää rahaa niin ei sitte. Ostin yksityiseltä paremman samaan hintaan, miksi ostaa liikkeestä ku siellä hinnat aina pilvissä...
Mikäli kyselysi kaupassa oli samaa tasoa kuin tämä kirjoituksesi, en ihmettele saamiasi vastauksia.

Back