Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta onko ohjekirjan mielestä?Kyllä ne on ollut mielestäni riittävän löysällä koko ajan
Et kai vetäissyt petrolipesun jälkeen vahingossa 200 km mutkapätkää rasvattomilla ketjuillaJep, kyllä on ja pikkasen löysemmälläkin mitä ohjekirjan mukaan.. Itse en ole edes kiristellyt ketjuja, huollossa ovat sen tehneet.
Itse vaihtaisin rattaat, koska pientä kulumista niissä kuitenkin on ja nopeuttaisivat taas ketjun kulumista.Juu ja nuista ketjuista oli lähtenyt sisäpuolen O- renkaat "käveleen" (siis jotka ovat lähempänä vannetta). Mietiskelin juuri tässä et pitäsköhän samalla tilata uudet lätkätkin? Etulätkällä ajettu .n5tkm ja takasella ton 12tkm, silminnähden ei kyllä näy merkkiä kulumisesta.
Ilman muuta koko paketti vaihtoon.Juu ja nuista ketjuista oli lähtenyt sisäpuolen O- renkaat "käveleen" (siis jotka ovat lähempänä vannetta). Mietiskelin juuri tässä et pitäsköhän samalla tilata uudet lätkätkin? Etulätkällä ajettu .n5tkm ja takasella ton 12tkm, silminnähden ei kyllä näy merkkiä kulumisesta.
Ei huono arvaus (?)Ei kai väärä ketjulinja (vinossa) voisi tehdä tuollaista ketjulle?![]()
Ei muuten kannata aina luottaa siihen, että ovat huollon jäljiltä oikeessa kireydessä. Mulla oli edellisen huollon jäljiltä ketju kireellä kuin viulun kieli. Onneksi sattumalta älysin tarkistaa kireyden pian huollon jälkeen. Oli vissiin asentaja ollut edellisessä elämässä soitinlaitteiden virittäjä...Jep, kyllä on ja pikkasen löysemmälläkin mitä ohjekirjan mukaan.. Itse en ole edes kiristellyt ketjuja, huollossa ovat sen tehneet.
Miks jengi yleensäkään pesee ketjuja?Valopetroolilla olen muutaman kerran pessyt ketjut, sen ei tietääkseni pitäisi tuhota kumisia renkaita?