Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin näinTästä muuten sairraan monta aloitusta jo, haku toimintoa kehiin
Mut pääpiirteittään, niin että kiireellä jo kauppaan hakemaan esim Motulin chain lubea ja ruikit sitä kauttaaltaan niihin ketjuihin o renkaille molemmin puolin. Nosto tuelle, jos on ja pyörittelemällä takanakkia tehokas voitelu.
Ja tää siis vähintään tonnin välein ja aina sadekeliajon jälkeen, ja mielellään lämpimiin ketjuihin.
Eli![]()
pyöräkauppaan, ja kun oot voidellut, niin kannattaa hakutoiminnolla hakea ketjujen rasvaus ja sieltä löydät sit ziljoona juuri oikeaa tapaa hoitaa tämä sama toimenpide :-9![]()
+1Rasva 200-300 km, pesu 2000-4000 km.
-hh-
Niih. Ainakin CRC brake cleaner purkissa sanotaan, että kannattais välttää muovi- ja kumiosille laittoa. O-renkaat voinee tykätä pahaa tuosta aineesta. Minä en laittais.Ite pesen ketjut (brake cleanerii ja rätti), jolla hinkkaan ketjut puhtaiks ennen öljyymistä.
Joku viisas voi sit sanoo, jos tota brakecleanerii ei jostain syystä kandeis käyttää ketjujen puhdistukseen.
Juurikin näin, halpaa/helppoa (keskijalka on).Itse rasvailen noin 500-1000 kilometrin välein riippuen ajo-olosuhteista/teistä mitä ajan ja käytän vaihteistoöljyä![]()
Juu siellä voi olla o- tai x-renkaat ihmeissään.Niih. Ainakin CRC brake cleaner purkissa sanotaan, että kannattais välttää muovi- ja kumiosille laittoa. O-renkaat voinee tykätä pahaa tuosta aineesta. Minä en laittais.Ite pesen ketjut (brake cleanerii ja rätti), jolla hinkkaan ketjut puhtaiks ennen öljyymistä.
Joku viisas voi sit sanoo, jos tota brakecleanerii ei jostain syystä kandeis käyttää ketjujen puhdistukseen.
PS. Enkä oo viisas ... mutulla mennään![]()
Sulla pääsee hepoja hukkaanAi niin mulla olikin keppiveto.![]()