Ajattelin tehdä perusteellista työtä ja pestä ketjut samalla kun kiristäisin ne. Vaan eipäs oikean puoleinen säätöpultti tahtonutkaan auetta - löystyi ennen kuin irtosi eli katkesi
Eipä sitten ole tullut ennen tällaistakaan vastaan.
Tarkemmin tutkittuani näyttäisi siltä kun ST4s:n edellinen omistaja ei olisi jonain ketjujen kiristys kertana muistanut jälki kiristää noita säätöpultteja, sillä seurauksella, että sivulevy on pääsyt pyörähtämään ja väätänyt samalla pultin kaarelle. Ja tämän takia pulti oli jysähtänyt pysyvästi kiinni. Ei lähtenyt edes lämmittämällä auki, muuta kuin sentin paloina...
Nyt on osat tilauksessa Italiasta.
Eli muistakaa jälki kiristää, ettei tule turhia taukoja ajoihin.
Ja ennen kuin joku pääsee huommauttamaan, niin tiedän kyllä sen pienen kuusikoloruuvin siellä pultin toissa päässä, joka estää pultin ulos kiertämisen
Eipä sitten ole tullut ennen tällaistakaan vastaan.
Tarkemmin tutkittuani näyttäisi siltä kun ST4s:n edellinen omistaja ei olisi jonain ketjujen kiristys kertana muistanut jälki kiristää noita säätöpultteja, sillä seurauksella, että sivulevy on pääsyt pyörähtämään ja väätänyt samalla pultin kaarelle. Ja tämän takia pulti oli jysähtänyt pysyvästi kiinni. Ei lähtenyt edes lämmittämällä auki, muuta kuin sentin paloina...
Nyt on osat tilauksessa Italiasta.
Eli muistakaa jälki kiristää, ettei tule turhia taukoja ajoihin.
Ja ennen kuin joku pääsee huommauttamaan, niin tiedän kyllä sen pienen kuusikoloruuvin siellä pultin toissa päässä, joka estää pultin ulos kiertämisen