• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ketjurataspaketti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nude
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

nude

New member
Mistäs ootte tilaillut?
Renthalin rattaat ja eteen sais olla se piikin pienempi.
Ajattelin tiputtaa ketjukoon 525>520 onko kokemuksia?/
Ketjuista suosituksia?
S4r:ään olis tulossa.

Onko kukaan kokeillut muita välityksiä, kuin sitä
Piikkiä pienempää eturatasta?

No, senhän arvaa että minä ostelen ketjutkin eBaysta. Löytyy settejä ketjuineen ja rattaineen. "kettensatz"

Yleensä ne on tarjolla normivälityksillä, mutta kannattaa kysä myyjiltä muitakin välityksiä.

Irroita eturatas ennen ketjun katkaisua. Mistäkö tiedän ? 999 seisoo pihalla ilman ketjuja ja takapyörää eturatas paikoillaan :kääk:

No, senhän arvaa että minä ostelen ketjutkin eBaysta. Löytyy settejä ketjuineen ja rattaineen. "kettensatz"

Yleensä ne on tarjolla normivälityksillä, mutta kannattaa kysä myyjiltä muitakin välityksiä.

Irroita eturatas ennen ketjun katkaisua. Mistäkö tiedän ? 999 seisoo pihalla ilman ketjuja ja takapyörää eturatas paikoillaan :kääk:

Tykkään :respect:

Nonii, eturatas irti.

Samalla varmaan kannattaisi vaihtaa vetoakselin stefa, kun se on siinä käsillä.

Tietääkö kukaan minkä kokoinen ? Pyöränä 999 -03. Varmaan sama aika monessa mallissa.

Onko tuo rattaan vaihtaminen miten vaikeaa? Mulla olis tossa 14 hampainen eturatas Monsteriin...

Ainaskii vanhanliiton mörössä selviää 5mm kuusiokololla ja 10mm hylsyllä!

Äläppäs nyt Nude vielä rattaita vaihda....sun pitäis tulla hakeen multa ne putket :;):. Kovin vaikeaa on löytää S4Rään takaratasta...ilman että vaihdat sinne sen "pikakiinnittäjän"....ja sit jo maksaakin....:no:

Back