Black Flag Rider
New member
Viime kevään ensimmäinen ajoretki meinasi jäädä myös viimeiseksi. Ajoin valo-ohjattuun X risteykseen tarkoituksena kääntyä vasemmalle. Edellä ajoi Ford Transit paku jossa takalasi oli umpikurassa. Tarkoitus oli kääntyä vastaan tulevan ajokaistan yli vasemmalle. Ransitti ajoi vähän epävarmasti, siinä vaiheessa kun se ylitti risteyksen, valot välkähti keltaiselle, Ransitti kiihdytti risteykseen ja minä pysähdyin viivan taakse odottamaan. Mitä teki Ransitti. Veti liinat kiinni keskelle risteystä. Laittoi pakin päälle ja alkoi peruuttaa. No, tyhmänä minä olin takana sen keskikohdalla eikä se v.....n kuski nähnyt minua peilistä. Aika kolkko olo kun Ransitti pakittaa ja minä steppaan takana taaksepäin ettei se pakita päälle.... No, sen takapuskuri kolahti pyörän eturenkaaseen ja se oivalsi että jotain tapahtui. Äijä tuli naama valkosena katsomaan ja ensi kysymys, "ei kai pyörään tullut mitään?" No, sain koottua itseni ja sanoin hyvinkin rauhallisesti, "v....n väliä moposta, oma henki tässä oli kysymyksessä"...
Mitä opimme. 1) Jätä väliä edellä ajavaan autoon liioitellen, oli se sitten liikkeessä tai ei 2) sijoittaudu aina siten, että näät auton vasemmasta peilistä kuskin silmänvalkuaiset 3) oikeassa oleminen ei lämmitä yhtään, jos olet pinon alimmainen
Mitkä ovat sinun oppisi kevään ensi reissuilta? Kerro, niin säilytään taas vuosi hengissä?
BF
Mitä opimme. 1) Jätä väliä edellä ajavaan autoon liioitellen, oli se sitten liikkeessä tai ei 2) sijoittaudu aina siten, että näät auton vasemmasta peilistä kuskin silmänvalkuaiset 3) oikeassa oleminen ei lämmitä yhtään, jos olet pinon alimmainen
Mitkä ovat sinun oppisi kevään ensi reissuilta? Kerro, niin säilytään taas vuosi hengissä?
BF