• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kevari kolaroi raahessa 12.10.07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kawa

New member
Raahessa oli 8 tie ja 88 tien risteyksessä pahan näköinen kolari perjantaina.
Kevarilla 2 kaveria ajoi passatin keulaan eli passatti kääntyi eteen. Musta nsr näytti olevan pyörä.
Toivottavasti ei ole tullut parantumattomia vahinkoja pyörä oli takavannetta myöten ihan romu mutta kuski ja kyydissä olija näytti olevan hengissä ainakin.

Jees en ole vielä tyypin itsensä kanssa puhunut, mutta kyseessä oli eräs tuttu.. Pyörä oli musta cbr, ei nsr. Sanovat että olisi jalat aika muussina, mutta hengissä kuitenkin... Saatana että vituttaa nuo sokiat paskiaiset, kolme kaveria teilattu tänä kesänä auton toimesta. Kohta tullee minun vuoro?

Ja mitäs veikkaatte, saako Klonksvagen Pissatin kuski syytteen muiden tielläliikkujien terveyden vaarantamisen (TLL 98) vai muiden tielläliikkujien VAKAVAN vaarantamisen (TLL 99) pohjalta?

Itse veikkaan liikenteen vaarantamista, eihän silmät kiinni ajaminen ole törkeää, kun ei aja ylinopeutta.

Jos teoreettisesta itsensä vaarantamisesta otetaan kortti pois, niin Klonksvaagen kuski myös jalkamieheksi konkreettisen vaaran aiheuttamisesta myös. Kortti pois ainakin niin pitkäksi aikaa kunnes motoristin koivet taas toimivat, sanon minä.

Mutta minultahan ei kysytä...

Todella ikävä tapaus mutta mitä näin vahinkoja niin epäilen onko ollut pyörän vauhti 60km/h joka oli rajoitus.
nixweiss.gif

Ihmettelen kyllä silti että autoilia ei ole nähnyt pyörää kun tiellä ei ole voinut olla muutako ryhmittäytymis merkki tai auton pilari.

Ihmettelen kyllä silti että autoilia ei ole nähnyt pyörää kun tiellä ei ole voinut olla muutako ryhmittäytymis merkki tai auton pilari.
Ajoin itse paikan ohi pyörällä juuri kun onnettomuus oli tapahtunut. Oulusta päin ajettaessa (siis samasta suunnasta kuin passatti) aurinko paistoi matalalta ja esti näkymisen tietyissä paikoissa pahasti. En syytä, enkä puolustele passattikuskia, enkä myöskään pyöräkuskia. Oli muuten kylmä kyyti silloin +2 lämpötila
crazy.gif

Jos se on sun kaistalla, vaikka ajaa kohti niin nykyisen lain mukaan ei tartte väistää. Päälle vaan täysillä. Sama hirven kanssa, ei mitään jarruja, päälle vaan täysillä. Ja sit ihmetellään.
033102bebe_1_prv.gif

Back