• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kevät tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jamop
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jamop

New member
Moikka. Itse asiani.
Missä päin ruvettaisiin pitämään kuopion seudun miittinki kesäisin? Vänärillä? Puijolla? Vai? Kertokaa te ehdotuksenne.

Vänäri vois olla mukava paikka..kauniit maisemat jne.
smile_org.gif

Paitsi että välillä siellä on melkosta ahdasta riippuen ilmoista.
Koitetaan keksiä hyvä paikka, ei se Puijokaan huonolle kuulosta.
062802moto_prv.gif

smile_org.gif
puijollahan on se joka tiistainen tapaaminen klo 18.....olisiko sitten esim. torstai hyvä päivä...paikka vaan kehitteille...
sport05.gif

Puijolla tosiaan on joka tiistai klo: 18.00 kokoontuminen. Minä ehdottelin jo viime kesänä että vänärillä lauantaisin 14.00 voisi olla se toinen kokoontuminen siinä jäätelökioskin kohdalla. Jos sinne tänä keväänä jo porukkaa sitten eksyisi. Minä tulen siellä olemaan jo 9.4 pyörän kanssa vaikka jäätelöä ei vielä siihen aikaan saa
biggrin.gif
Ja tulen olemaan myös puijolla 12.4, katotaan tuleeko sinne ketään minun lisäki. Viime keväänä meitä oli 4 siellä tuohon aikaan. Jos nyt rikottas ennätys
buttrock.gif

Muokkausta: modelle semmoset terveiset että tämän vois siirtää tuonne keskustelua moottoripyöristä niin isompi yleisö huomaisi tämän.

Puijolla tosiaan on joka tiistai klo: 18.00 kokoontuminen. Minä ehdottelin jo viime kesänä että vänärillä lauantaisin 14.00 voisi olla se toinen kokoontuminen siinä jäätelökioskin kohdalla. Jos sinne tänä keväänä jo porukkaa sitten eksyisi. Minä tulen siellä olemaan jo 9.4 pyörän kanssa vaikka jäätelöä ei vielä siihen aikaan saa
biggrin.gif
Ja tulen olemaan myös puijolla 12.4, katotaan tuleeko sinne ketään minun lisäki. Viime keväänä meitä oli 4 siellä tuohon aikaan. Jos nyt rikottas ennätys
buttrock.gif

Muokkausta: modelle semmoset terveiset että tämän vois siirtää tuonne keskustelua moottoripyöristä niin isompi yleisö huomaisi tämän.
Huh, 9.4. jo liikenteessä. Tuntuu mahdottomalta minulle että sillon olisin itse liikenteessä, sen verta on talvinen keli kuopiossa vielä.

Niin no voihan sitä ajaa vaikka ympäri talven. Vanhempien autokoulukirjassa oli talviajosta joku valokuvakin, omassa 90-luvun vastaavassa ei taidettu edes mainita mitään aiheesta. Ovatko nykykuskit nössöjä?
tounge.gif

Mutta asiaan, kyllä täällä Idässä on sen verran erilainen rytmi kuin Etelän poijjilla, että 1.5. vasta starttaa meikäläinen, se on jo päätetty. Eikä olisi ensimmäinen kerta vaikka silloinkin olisi lunta maassa.

Back