Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huh, 9.4. jo liikenteessä. Tuntuu mahdottomalta minulle että sillon olisin itse liikenteessä, sen verta on talvinen keli kuopiossa vielä.Puijolla tosiaan on joka tiistai klo: 18.00 kokoontuminen. Minä ehdottelin jo viime kesänä että vänärillä lauantaisin 14.00 voisi olla se toinen kokoontuminen siinä jäätelökioskin kohdalla. Jos sinne tänä keväänä jo porukkaa sitten eksyisi. Minä tulen siellä olemaan jo 9.4 pyörän kanssa vaikka jäätelöä ei vielä siihen aikaan saaJa tulen olemaan myös puijolla 12.4, katotaan tuleeko sinne ketään minun lisäki. Viime keväänä meitä oli 4 siellä tuohon aikaan. Jos nyt rikottas ennätys![]()
![]()
Muokkausta: modelle semmoset terveiset että tämän vois siirtää tuonne keskustelua moottoripyöristä niin isompi yleisö huomaisi tämän.
Kyllähän sitä jo tuohon aikaan. Tiet on varmasti jo sulat vaikka lämpötila onkin vain himpun verran plussan puolella yöllä.Huh, 9.4. jo liikenteessä. Tuntuu mahdottomalta minulle että sillon olisin itse liikenteessä, sen verta on talvinen keli kuopiossa vielä.