• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kevyemmät ajohousut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kasuri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kasuri

New member
Tarttis löytää vähän kevyemmät ajohousut lämpösille kesäkeleille. Nykyisissä halvarssonin pöksysissä tulee aika kuuma ajella pieniä pyrähdyksiä, mutta ei oikein tee mieli lähteä liikenteeseen tavallisissa housuissakaan. Oonkin aatellu investoida joihinkin kevyempiin ajohousuihin, vettä ei tartte pitä (hengittää paremmin), mutta suojat pitää löytyä ainakin polvista.

Mp-Asun Cityhousuja oon miettiny, onko kellään kokemusta?

Entä ehdotuksia muista vastaavista housuista? Halvarssonillakin näyttäis olevan yhdet vastaavanlaiset tarjolla (Mufti Pants).

Mä ostin Yokon windstopperit. Melkein ku farkut mutta huomattavasti mukavemmat ajella. Ja näyttäs kestävän pikku slipatkin ainakin paremmin kuin katteet/peili...

Ketkä myy Yokon windstoppereita, varsinkin pohjoisessa? Paikallinen Yokon edustaja (Oulu) sanoi etteivät ota myyntiin, kun ei mene kaupaksi vaikka vakavissani jo ostoaikeissa liikkeeseen menin. Yokoforin kotisivutkaan eivät kerro Suomen myyjistä ja edustajista mitään.

MP-Asun Cityhousut. Käy kattoo Mp-Asun sivuilta. Laita vaikka googleen haku jos ei muuten löydy.

Ootteko kokeillu niita Kevlar farkkuja. Loytyy suojatkin...http://www.dragginjeans.com.au/. Tollasia saa meilta Enkkulasta, ja eikohan niita saa Suomestakin jostain.Kavin noita maasto tsyydemeja nykaisemessa koipeen. Hyvat oli. Haen pois ens viikolla.

Tollaisetkin tarjolla...http://www.motorcycle-uk.com/giali/Denimjeans.html

Tässä pari päivää mp-asun cityhousut omistaneena voin sanoa olevani aika tyytyväinen niihin. Pitää ainakin tuulen ulkopuolella, sateella en ole vielä ehtinyt niillä ajamaan. Jalassa ne on mukavammat kuin Yokon windstopperifarkut, eli eivät ole yhtä hiostavat. Lisäksi noi on mun mielestä ihan päheen näköset pöksyt.

Itselläni on ollut vähän samanlaisia ongelmia housujen suhteen.
Päädyin Yokon Windstopper housuihin ja olleet nyt käytössä pariviikko. Täytynee vain ihan reiluisti kehua..... :jippikaijee:tosin kuin ei ole ollut mahdollista vertailla kuin omiin toisiin ajohousuihin.
Suojia en ole Yokon housuihin vielä hankkinut enkä osaa sanoa kuinka vaikuttaa käyttömukavuuteen( turvallisuus tietenkin lisääntyisi vahinkon sattuessa). Mukavat housut ainakin matka-ajossa kokokatetulla matkapyörällä. Alle +10 olen laittanut alle pitkätkalsarit ja ihan riittävän lämmintä on ollut.Pitänyt pikku kuurojen "kosteuden" housun oikealla puolella, mutta rankemmalla sateella vesi tulee kyllä läpi.Mutta kokonaisuudessaa erittäin hyvä ja helppoa housu pukea päälle sekä vielä mukava.
ps. takapenkkiläinenkin saat tälläiset yokohousut äitinenpäivä kunniaksi ja ehkäpä jotain muutakin....
pftroest.gif

Back