Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo ottaa vuoren pois ja sitten se kalvo vasta liimaantuukin ihoon kiinni... ihan ku pyörittelis jotain kelmua jalkojen ympäri...niissä on irrotettava vuori![]()
Pistin privaa, jos osasin...Meikäläiseltä Foxit jalkaan tuolta myyntiosiosta![]()
+1 Itsellä tuollaiset urbanit ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Tosin lahkeiden irrotuksessa on pöljää kun polvisuojat jää hölmösti näkyviin mutta eipä noita lahkeita tarvii irroitellakaan.Eurobiker myy alle satkulla kalvottomia housuja. Niistä saa jopa lahkeet irti polven alapuolelta > sortseiksi.
Onko omakohtaisia kokemuksia? Näyttäisi juuri sellaisilta ulkonäöllisesti ja ominaisuuksiltaan, mitä olen hakenut!Tommoset on vilposat kesällä. *kliks*
On kokemusta. Noissa on sellanen verkko säärien etuosassa, reiden takaosassa ja lähellä palleroita, joten viilennystä tulee ihan mukavasti.Onko omakohtaisia kokemuksia? Näyttäisi juuri sellaisilta ulkonäöllisesti ja ominaisuuksiltaan, mitä olen hakenut!
Niinpä tietysti, meinasin pistää suoraan tilaukseen normikokoni mukaisesti...On kokemusta. Noissa on sellanen verkko säärien etuosassa, reiden takaosassa ja lähellä palleroita, joten viilennystä tulee ihan mukavasti.Onko omakohtaisia kokemuksia? Näyttäisi juuri sellaisilta ulkonäöllisesti ja ominaisuuksiltaan, mitä olen hakenut!
Malli on vaan jollekkin linnunluiselle diskopojalle suunniteltu, joten piti ottaa reippaampi koko kuin normaalisti.
Siis kannattaa käydä sovittamassa, jos mahdollista.
Samanlaisilla Urpaneilla ajelen itsekin ja ovat kyllä mukavat päällä, sekä viileät.+1 Itsellä tuollaiset urbanit ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Tosin lahkeiden irrotuksessa on pöljää kun polvisuojat jää hölmösti näkyviin mutta eipä noita lahkeita tarvii irroitellakaan.Eurobiker myy alle satkulla kalvottomia housuja. Niistä saa jopa lahkeet irti polven alapuolelta > sortseiksi.
Hitto kun ei oikein mahdollisuuksia kokeilla. Viititkö kertoa mittojas ja minkä kokoiset on sulle käypäset?On kokemusta. Noissa on sellanen verkko säärien etuosassa, reiden takaosassa ja lähellä palleroita, joten viilennystä tulee ihan mukavasti.
Malli on vaan jollekkin linnunluiselle diskopojalle suunniteltu, joten piti ottaa reippaampi koko kuin normaalisti.
Siis kannattaa käydä sovittamassa, jos mahdollista.