• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kevyet ajohousut, mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pepper
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pepper

New member
Eli mistähän löytyis järki hintaiset kevyemmät ajohousut näille hellepäiville kaupunki-ajeluun? En kyllä viittisi ajofarkuista maksaa 150-200e
omg.gif
, luulis vähän "järkevämpäänkin hintaan noita saavan...

kyllähän esim stormillakin on muutamia alle satasen housuja, itse ostin tänään ku pääs toi helle yllättää 69€
smile_org.gif

Ei varmaan kauheen laadukkaat mutta käytetään niin kauan kun kestää
biggrin.gif

Kävin sielä stormilla ja tarkotat vissiin niitä rpm:n gamoja, tuntu melko paksuilta ja niissä oli kalvo, eli kalvottomat sais olla ettei kylillä tarvis ajella munat vaahdossa...
tounge.gif

On noita kevlari housuja ollu jossaki 69 eurolla..oisko justiisa ollu stormissa...

Iconin pöksyt tais olla jotain 129e luokkaa..itsellä tuollaset.

faa37d516a16374dd45236d3ea6500f0.jpg

HANX:lta ostin tällä viikolla ajofarkut,139 euroo,pirun mukavat jalassa,pystyy pitään koko päivän
062802jumpie_prv.gif

Eurobiker myy alle satkulla kalvottomia housuja. Niistä saa jopa lahkeet irti polven alapuolelta > sortseiksi.

Onko omakohtaisia kokemuksia? Näyttäisi juuri sellaisilta ulkonäöllisesti ja ominaisuuksiltaan, mitä olen hakenut!
On kokemusta. Noissa on sellanen verkko säärien etuosassa, reiden takaosassa ja lähellä palleroita, joten viilennystä tulee ihan mukavasti.
Malli on vaan jollekkin linnunluiselle diskopojalle suunniteltu, joten piti ottaa reippaampi koko kuin normaalisti.
Siis kannattaa käydä sovittamassa, jos mahdollista.

Onko omakohtaisia kokemuksia? Näyttäisi juuri sellaisilta ulkonäöllisesti ja ominaisuuksiltaan, mitä olen hakenut!
On kokemusta. Noissa on sellanen verkko säärien etuosassa, reiden takaosassa ja lähellä palleroita, joten viilennystä tulee ihan mukavasti.
Malli on vaan jollekkin linnunluiselle diskopojalle suunniteltu, joten piti ottaa reippaampi koko kuin normaalisti.
Niinpä tietysti, meinasin pistää suoraan tilaukseen normikokoni mukaisesti...

Mie oon ollu tyytyväinen Lindstrandin Lizard-malliin.

Edit: myydään melkeen jokapaikassa
smile_org.gif

Eurobiker myy alle satkulla kalvottomia housuja. Niistä saa jopa lahkeet irti polven alapuolelta > sortseiksi.
+1 Itsellä tuollaiset urbanit ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Tosin lahkeiden irrotuksessa on pöljää kun polvisuojat jää hölmösti näkyviin mutta eipä noita lahkeita tarvii irroitellakaan.
Samanlaisilla Urpaneilla ajelen itsekin ja ovat kyllä mukavat päällä, sekä viileät.

Sitä en vain ymmärrä, että mitä ne höpöttää Eurobikerin sivuilla vettähylkivästä pinnasta?

Lähinnä vettä imevä pinta löytyy omista pöksyistä. Oikein slurps kuuluu, jos tippakin vettä housuille tärähtää, elikkäs sateeseen eivät sovi, mutta helteille omiaan..

Hitto kun ei oikein mahdollisuuksia kokeilla. Viititkö kertoa mittojas ja minkä kokoiset on sulle käypäset?

Halvimmalla selviää kun ostaa kirpparilta isot Levikset ja pistää vaimon ompelemaan taskut suojille, mutta nuo Hanxit alkoi kyllä kiinnostamaan joten onko ideaa minkä kokoiset sopisi 188/104/ keskikokoinen pömppö ?

Back