Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ois ihan kiva lähteä selvittämään minkälainen systeemi siellä kääntää katkasijaa kiihdyttäessä.Ei ole ainakaan K5:sessa.![]()
ihan sama tuli mulle mieleenTulis mieleen, että kiihdyttäjä on niin täpinöissään, ettei huomaa kuinka peukalo tai hanskan- tai hihansuu tai jopa kypärä painaa pitkät päälle...![]()
Samaa mäkin ajattelin alkuun, mut eilen kokeilin ihan kokeilemalla kiihdyttää ja varmistin etten rävellä sitä vipua tuloksena= pitkät jälleen päällä.ihan sama tuli mulle mieleenTulis mieleen, että kiihdyttäjä on niin täpinöissään, ettei huomaa kuinka peukalo tai hanskan- tai hihansuu tai jopa kypärä painaa pitkät päälle...
, mutta jos se on kypärä, niin silloin alkaisin jo huolestua![]()
Mulla ei ole avaimessa avaimenperiä tms ..eikä hihansuu/hanska pääse lepattamaan kypärästä pumattakaanTulis mieleen, että kiihdyttäjä on niin täpinöissään, ettei huomaa kuinka peukalo tai hanskan- tai hihansuu tai jopa kypärä painaa pitkät päälle...Vaikee on kuvitella mitään kiihtymisestä aiheutuvaa niin isoa voimaa. Yks vaihtoehto vois toki olla pitkä avainmenperä tms. lepattava juttu mikä lyö kytkimeen.![]()
hahaa ,repesinTeippaa se katkaisija lyhkäiset asentoon... mikäs sen jälkeen on lopputulos? huomaat kesken kiihdytyksen itsesi repimässä teippiä irti![]()
Se katkasija on ihan normaalin oloinen eikä valot ole vahtunu pitkiin hidaste montuissakaan vaan ainoastaan kiihdyttäessä.hahaa ,repesinTeippaa se katkaisija lyhkäiset asentoon... mikäs sen jälkeen on lopputulos? huomaat kesken kiihdytyksen itsesi repimässä teippiä irti
!![]()
Eihän se katkasija ole jotenkin oudon "löysä" että tärinän takia liikkuu?
täriseekö se pyörä jotenkin erikoisen paljon kiihdytettäessä (sellasta korkeataajuista käsiä hivelevää kihelmöintiä)??Se katkasija on ihan normaalin oloinen eikä valot ole vahtunu pitkiin hidaste montuissakaan vaan ainoastaan kiihdyttäessä.hahaa ,repesinTeippaa se katkaisija lyhkäiset asentoon... mikäs sen jälkeen on lopputulos? huomaat kesken kiihdytyksen itsesi repimässä teippiä irti
!![]()
Taitaa jäädä mysteeriks![]()
eikös tässä nimenomaa ollu kysymys siitä että pitkien kytkin vaihtaa asentoa!?Voisko pitkien vilautusnappi painua sopivasti kovassa kiihdytyksessä? Itse tuli tutkittua tuota nappia omassa pyörässä, kun ei toiminut ja todettua sen olevan jousiviritys missä kontaktipinnat on parin millin päässä toisistaan.
Ei täristä mitenkään erikoisemin..täriseekö se pyörä jotenkin erikoisen paljon kiihdytettäessä (sellasta korkeataajuista käsiä hivelevää kihelmöintiä)??Se katkasija on ihan normaalin oloinen eikä valot ole vahtunu pitkiin hidaste montuissakaan vaan ainoastaan kiihdyttäessä.hahaa ,repesinTeippaa se katkaisija lyhkäiset asentoon... mikäs sen jälkeen on lopputulos? huomaat kesken kiihdytyksen itsesi repimässä teippiä irti
!![]()
Taitaa jäädä mysteeriks![]()
ite kun kattelin pyörää viimekesänä niin kävin koeajolla ihan liikkestä lainatulla 7pätkä kikserillä (mittarissa reilu tonni eli uuden KARHEA?!?) ja se ainaki täristi käsille tietyillä kierroksilla niin ettei ollu edes kiva pitää kahvoista kiinni!
oma kilonen ei kyllä mitään täristele!
ajattelin vaan että se tärinä sen varmaan tekee kuitenkin!![]()
Akrobaatiksko sä mua luulet?pääsiskös vasen kenkä hipaisemaan katkaisijaa..etenkin jos kiihdytys on tosi raju?
![]()