Onko kukaan menossa? Itse ajattelin mennä kokeilemaan miten sen mopon saa kiihtymään.
X-treme Festival
X-treme Festival
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, jos vaan keli on hyvä, niin tuonne taas!Onko kukaan menossa? Itse ajattelin mennä kokeilemaan miten sen mopon saa kiihtymään.
X-treme Festival
Joo!Siellä nähdään. Ja loppuajat sitten tähän ketjuun myös, että voi vertailla![]()
Jaa että tavoite... Jos alle 8s menis?Joo!Siellä nähdään. Ja loppuajat sitten tähän ketjuun myös, että voi vertailla![]()
Mikäs on tavoite? Mä koitan päästä alle 6.5s. Pitohan siellä on tosi huono, joten ihan helppoa ei tule olemaan. Tänä vuonna en pidennä pyörää sinne, se vaan huonontaa pitoa entisestään. Pelkkä madallus on tuonne parempi, vaikka silloin keuliikin liikaa.
Jos loppunopeuden sais yli 200km/h, viime vuonna sutien 195km/h.
No jos mä tulen mun kustom lehmällä niin sitten on ainakin joku kenet voi kaikki kyykyttää siellä....Jaa että tavoite... Jos alle 8s menis?Joo!Siellä nähdään. Ja loppuajat sitten tähän ketjuun myös, että voi vertailla![]()
Mikäs on tavoite? Mä koitan päästä alle 6.5s. Pitohan siellä on tosi huono, joten ihan helppoa ei tule olemaan. Tänä vuonna en pidennä pyörää sinne, se vaan huonontaa pitoa entisestään. Pelkkä madallus on tuonne parempi, vaikka silloin keuliikin liikaa.
Jos loppunopeuden sais yli 200km/h, viime vuonna sutien 195km/h.![]()
Pitänee kysyä, jos kaveri tulisi messiin V-Maxilla. Sitä vastaan on edes jotain mahkuja... Vaikkakin se on täysitehoinen.
Tätyy kanssa aloittaa lenkkeily.. Helpoin...?öö.. halvin tapa pudottaa kisapainoa ...Kuukausi aikaa... nou maggara or galja![]()