Kiihdytysajoa 20.5. Malmilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siellä nähdään. Ja loppuajat sitten tähän ketjuun myös, että voi vertailla
wink.gif

wink.gif
Joo!

Mikäs on tavoite? Mä koitan päästä alle 6.5s. Pitohan siellä on tosi huono, joten ihan helppoa ei tule olemaan. Tänä vuonna en pidennä pyörää sinne, se vaan huonontaa pitoa entisestään. Pelkkä madallus on tuonne parempi, vaikka silloin keuliikin liikaa.

Jos loppunopeuden sais yli 200km/h, viime vuonna sutien 195km/h.

Viime vuonna paras loppuaika oli 7.358 sek ja paras 60 jalkaa 1.905. Molempia pitäis pystyä parantamaan. Tää on siis toinen kerta, kun kokeilen koko hommaa eli turha haaveilla mistään 6.5 ajoista. Mutta hauskaa se on.
062802jumpie_prv.gif

wink.gif
Joo!

Mikäs on tavoite? Mä koitan päästä alle 6.5s. Pitohan siellä on tosi huono, joten ihan helppoa ei tule olemaan. Tänä vuonna en pidennä pyörää sinne, se vaan huonontaa pitoa entisestään. Pelkkä madallus on tuonne parempi, vaikka silloin keuliikin liikaa.

Jaa että tavoite... Jos alle 8s menis?  
biggrin.gif

Pitänee kysyä, jos kaveri tulisi messiin V-Maxilla. Sitä vastaan on edes jotain mahkuja... Vaikkakin se on täysitehoinen.

Tätyy kanssa aloittaa lenkkeily.. Helpoin...?öö.. halvin tapa pudottaa kisapainoa ...Kuukausi aikaa... nou maggara or galja  
tounge.gif

wink.gif
Joo!

Jaa että tavoite... Jos alle 8s menis?
biggrin.gif

Pitänee kysyä, jos kaveri tulisi messiin V-Maxilla. Sitä vastaan on edes jotain mahkuja... Vaikkakin se on täysitehoinen.

Tätyy kanssa aloittaa lenkkeily.. Helpoin...?öö.. halvin tapa pudottaa kisapainoa ...Kuukausi aikaa... nou maggara or galja
tounge.gif
No jos mä tulen mun kustom lehmällä niin sitten on ainakin joku kenet voi kaikki kyykyttää siellä....
biggrin.gif

tavote olis päästä sinne saakka, katotaan sitte niitä aikoja jos ylipäänsä tulee ajettua.

Back