• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kiinnostaisiko Tukholman moottoripyörämessut tammikuussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suzukai
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kiinnostaako Stockholm Motorcykemässän?

• Kiinnostaa

Ääniä: 35 51,5%
  • Ehkä kiinnostaa.

Ääniä: 22 32,4%
  • Ei kiinnosta.

Ääniä: 11 16,2%

• Ääniä yhteensä
    68

suzukai

New member
Heja Sverige!

Koska kunnon MP-messuista on ollut pulaa viimeaikoina Suomessa ja Tukholman messuja on kehuttu, niin tehdään tälläinen kartoitus kiinnostaisiko ihmisiä lähteä Tukholmaan MP-messuillle? Ruotsisssa messut tunnetaan nimellä På Tva Hjul. Nettisivut löytyy tästä. http://www.patvahjul.se/
Ajankohta tapahtumalla on 24-27.1.2013.

Tämän hetkinen reissusuunnitelma on seuraavanlainen. Huom! Tämä on siis alustava pläni ja muutokset ovat mahdollisia..
Lähtö torstaina illalla paatilla helsinkistä lätäkön yli jota myös itämereksi kutsutaan. Messuilua perjantaina tai lauantaina tai vaikka molempina. Tosin tarkoitus oli kehittää jotain aktiviteettiä toiseen päivään ja toiseen päivään messuilua. Kotiinpaluu olisi sunnuntaina.

Karkea hinta-arvio reissusta on jossain 100-150 euron välillä. Reissun järjestäisi MotOrg ry, jos lähtijöitä saadaan riittävästi.

Tähän ketjuun sitten ilmoittautumisia mikäli reissu kiinnostaa. Ilmoittautumiset tositarkoituksella.

Jos vuori ei tule mooseksen luokse niin mooses menee vuohen luokse, vai miten se sanonta nyt meni. :;):

EDIT: Hintaa muokattu, koska kyselyjen perusteella matkan hinta on lähempänä satasta kuin kahtasataa. Lopulliset hinnat selviää sitten joskus kun päätetään järjestää retki tai jos retkeä nyt ylipäätänsä järjestetään.

Viimeksi muokattu:
Täytyypä katsoa työtilanne lähempänä. Jos oon duunissa niin sitte ei luonaa. Mut jos olen wild 'n free niin ilman muuta lähden pariksi päiväksi ruåttiin juomaan kakkosta 🙂

Joo! Mä haluun kans mukaan! Johonkin ne veronpalautukset on kuitenkin kulutettava, joten tämähän on aivan loistava tilaisuus. :)-

En mä teistä muista tiedä, mut mä ajattelin lähtee tälle reissulle ihan vaan ryyppäämään ja pitämään hauskaa. Kyllä tietty messujakin pitää mennä kattomaan, jos sieltä olutta sais.

Kävin viime vuonna Göteborgissa ja sekin oli ehdottomasti näkemisen arvoinen tapahtuma. Kertovat, että Stockis on tasoltaan vielä askelen ylöspäin. Suosittelen kyllä, ja ilman muuta kiinnostaa!

Tukholma ei kiinnosta, Milano kiinnostaisi marraskuussa.

Jos nyt ensin treenattaisiin tuolla Ruotsissa ja sen jälkeen mietitään miltä tuollainen Milanon reissu tuntuisi.

Milanon reissua olen myös joskus miettinyt voisiko sinne järjestää ORG! retken. Tällä hetkellä sen järjestäminen vaikuttaa liian työläältä eikä taida juuri paukkuja tuon järjestämiseen löytyä ry:n hallituksesta. Lisäksi Milanon reissu on tietenkin paljon kalliimpi kuin Tukholman reissu, joten katteellaan jos sitä joskus päästäisiin tuonne Milanoon. Milanossa tosin olisi todella helppo järjestää oheistoimintaa 🙂

Päivitetään tuota hintaa. Näillä näkymin reissun hinta tulee olemaan reilusti lähempänä satasta kuin kahtasataa.
Hinta sisältyy ainakin hotelliyöpyminen Tukholmassa, merimatkat neljän hengen hyteissä ja kuljetukset satamasta hotlaan ja tietenkin toiseen suuntaan kuljetus.

Back