Kiinnostusta vaihdenäyttöön?

Kiinnostusta vaihdenäyttöön? - Ainakin 1000 GSX-R K2 ja K4

• Olisin kiinnostunut hankkimaan(ihan oikeesti)

Ääniä: 0 0,0%
  • Ehkä! Riippuu ulkonäöstä.

• Pidä roippees!!!

• Ääniä yhteensä
    0

HaveNoFear

New member
Noniin eli meinaan värkätä pari vaihdenäyttöä mun ja kaverin K4 1000gsxr:ään. Samalla huitasen sellasen parin kaverin K2:siin myös. Tulee puoli-tee-se-itse asennettava, paitsi jos sais tarpeeks jengiä tilaa niitä. Vaihteet se kattoo suoraan modatulta vapaa-anturilta(joka siis on nyt se tee-se-itse-osuus) joita pystyis teettää jos olis tosiaan sitä jengiä et olis kannattavaa.
Näyttönä 7-segmentti numeronäyttö. Hyötynä tässä on oikeestaan se et siinä ei oo virhenäyttämät mitenkään edes mahdollisia, toisin ku eräissä kytkimeltä, kierroksilta ja nopeudesta kalibroitavissa laitteissa. Ja hinta voip ehkä olla et jää alhasemmaks, ja tietysti ulkonäkö tulee olee päätähuimaava
tounge.gif

Jotta saisin laskeskeltua hieman miten kannattaa osia tehdä niin haluaisin tietää olisiko ihmisillä kiinnostusta omiin kiksuihin hankkia tällaista??? Ei ole siis mistään megabisneksestä kyse mutta näin opiskelijana sais taskurahaa...

Laitan mahdollisesti fotoja myöhemmin kunhan saan proton valmiiks ja omaan beibeen kiinni...

Tarvii sanoa, että koskaan en vaihdenäyttöä kaivannut, kun ei sitä ollut, mutta nyt kun sellainen on, niin oikein hyödyllinenhän se on. Ei ainakaan tuu kuutoselta revittyä enää poljinta ylös etsien sitä olematonta seiskavaihdetta
tounge.gif
biggrin.gif
! Suosittelen
smile_org.gif
!

Löytyiskö keltään sitä vapaa-anturia "ylimääräisenä" pas*ana olevaa tai kunnossa, ihan sama? Pitäs päästä vähän tutkimaan sitä paremmin eikä viitti viel omaa pyörää osittaa ku on kelejä...
Ideoita tuon anturin teettämiseen otetaan myös vastaan jos jollain on yksityiskohtaisempaa tietoa... Anturi maksaa todella pikaisesti tutkittuna halvimmillaan jenkeistä 66$ ja se on melko paljon kun sitä pitäis viel modaa...

-07 Banditissa jännite vaihtelee 1 - 5 V riippuen vaihteesta. Olisko 1. vaihde 1.3 V, N = 5 V, 6. vaihde 4,6 V., loput jostain siltä väliltä. Meinasitko raudalla veivata vai esim. jollain mikrokontrollerilla?

Back