• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kiitos huoolenpidosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja virago750
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

virago750

New member
Kevään eka lenkki ja kehä III:lta ylös Bembölen liittymästä. Ei hel..., kone huutaa tyhjäkäynnillä miljoonaa(ei ehkä mahdollista Viragolle). Mikä ...kele mättää, onko kaasuvaijeri jumissa vai mikä?
Siinä pyörin mopon ympärillä ja ystävällinen kanssamotoristi pysähtyy tarjoamaan apua. Kerron ongelman ja ennenkuin ehdimme paneutua siihen tarkemmin, huomaan syyn tähän kierrosten nostoon. Edellisessä liittymässä tullessani kehälle annoin mopolle hieman ryyppyä, sillä tuppaa kone röpöttämään, kun kiihdyttää niin paljon kuin Viragosta lähtee(ei paljon). Tuo napanderi auttaa asiaan, oisko neulan nostosta apua? Joka tapauksessa ryyppy jäi päälle ja seuraavasta liittymästä poistuessani ja stop- merkin taakse pysähtyessäni kierrokset hitusen korkealla. Sen verran olin äimänä, ettei tullut tuo ryyppyasia mieleen. Nolona tunnustin töpeksintäni ja turvallista matkaa toivottaen apuaan tarjonnut poistui paikalta.
Kiitokset vielä hänelle, lämmitti mieltä todella paljon tuo huomioiminen
thumbs-up.gif

Itse lähdin 25.03 ekalle lenkille Myrskylästä - Artjärvi - Orimattila jossa ajoin junanradan yli, jonka jälkeen rupes ZX9R piiputtamaan, ja sammui kokonaan parin sadan metrin jälkeen. Siinä vilkaisin alas ja näin että bensaa tulee solkenaan vasemmalta puolelta maahan. Hana kiinni ja pyörätielle parkkiin ihmettelemään. Pääsin juuri pyörän päältä pois kun paikalle kurvas CBR Honda, ja kuski kysy tarviinko apua. Siinä ihmeteltiin ja havaittiin että bensahanasta oli irronnut se rautainen putki johon bensaletku tulee kiinni. Samassa tuli paikalle myös Goldving Honda myös apua tarjoamaan. Siinä sitten yhteisillä työkaluilla ja CBR kuski haki vielä kotoa nippusiteenkin. Aikamme pulattua saaatiin hana sellaiseen kuntoon että sain pyörän käyntiin ja pääsin jatkamaan matkaa kotiin. Olen todella kiitollinen saamastani avusta, se oli mielestäni sitä pyyteetöntä apua mitä voi vaan moottoripyöräilijä tarjota kanssamotoristille.
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
Siinä meni muuten tankki äkkiä tyhjäksi kun läksi se osa irti. Olen muutama sata kilsaa ajanut sen remontin jälkeen, ja huomenna pitäisi saada uusi hana hajonneen tilalle
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Back