• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kimppakivan äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jolanda
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jolanda

New member
KIMPPAKIVAN ÄKKILÄHDÖT

Foorumi lyhyellä varoitusajalla ajoseuraa etsiville.
Nämä äkkilähdöt on tarkoitettu, Kimppakiva-ajojen periaatteen mukaisesti, maltillisesta ajosta nauttiville.
Osallistujat sopivat vetäjän ja reitin lähtöpaikalla.

Lähtöpaikka Neste kehä III, Niittytie 2, Tikkurila, Vantaa
http://maps.google.fi/maps....35&z=12

'Virallisista' Kimppakiva-ajoista ilmoitetaan erikseen omilla foorumeillaan.

062802moto_prv.gif
 Terv. Jolanda

Mites olis "äkkilähtö" sunnuntaina Lahden suuntaan, vai oliko jo virallista kimppakivaa luvassa? Lahdessa olisi uskoakseni monia kiinnostavaa ohjelmaakin, eli Classic Motorshow KLIKETI KLIKS

Matka tietty pitkin pikkuteitä ja vaihtelevien sääolosuhteiden vuoksi varapäiväksi lauantai. Molemmat päivät vaan näyttäis sateisilta, eli taisi ollakin ihan huono ajatus..

Kaikki pluskelithän on ajokelejä jos on hyvät sadekamppeet.. Kohta taas baanalle vaikka vettä vähän vihmookin, sentään +4!
thumbs-up.gif

Kyllä mä aattelin käydä lenkillä, johonkin viiteen - kuuteen asti pitäisi olla ajo-ilmoja tossa H:ki - Porvoo - M:lä kolmiossa... sadekamat kassiin mukaan kuitenkin
biggrin.gif
Mä voin lähtee äitienpäivänä lenkille. Mun pitää olla klo 17 Vuosaaressa, mutta voin matkan varrelta hipsiä pois jos tarpeen. Mitä aikaisempi lähtö, sen parempi; aamulla pitää vaan vaimolle kahvit keittää. Voihan senkin laittaa kyllä termariin illalla
crazy.gif

Mulle käy hyvin tuo Lahti (muutkin vaihtoehdot käyvät).
Olen jokatapauksessa mukana.

Ihan tällainen hypoteettinen kysymys: jos nyt jostain syystä kävisi niin kummallisesti, että pääsisin huomenna äkkilähdölle mukaan, mihin aikaan meinasitte lähteä matkaan?

Täytyy varmaan katsella aamulla, onko porukkaa lähdössä.
Jos Lahteen lähtee niin ehkä pitäisi lähteä jo suht ajoissa, klo
10.30?
Olen vielä itse noviisi joten isomman porukan kokoonkutsujaksi/veturiksi/reitittäjäksi en vielä uskalla ryhtyä.
Staga, J@ck....?

No, ehdotus oli minun eli klo 12 "kehäkessalla". Siitä Lahteen ennakkoon suunnittelematonta reittiä, vaan eiköhän jotain keksitä. Tai johan tässä jotain mieleen tulikin.. Jos kiinnostaa, niin eiku mukaan..

Näillä eväillä kohti uusia seikkailuja.

Jaa... Tirmobaren Pellingin lossirannassa aukeaa näillä näkymillä vasta ensiviikolla joten jos sinne meinaisi suunnata niin kuumaa juomaa ei saisi ainakaan sieltä, tiet kyllä ovat hienoja ajella.
Miksei tosta voisi pujotella jotain reittiä vaikka Mäntsälän Juustoporttiin maistelemaan juustoja, jotain saattais tarttua mukaankin, ja jos säät sallii niin vaikka Lahteen näyttelyyn?
Mulla ei väliä muuten kun ajamaan pääsee
biggrin.gif

Classicmotorshow Lahti

Kiitokset koko retkueelle, oli kivat tiet ajella eikä tota vettäkään tullut kuin ehkä nimeksi. Tästä on taas hyvä jatkaa uutta ajokautta
sport05.gif

Jaa niin, jotain kuvia tuli näyttelystä otettua... löytyypi Tuolta.

^Hyviä kuvia. Huomatkaa vallankin 2. sivu, alimpana vasemmalla on kaikkien moottoripyörien esi-isän replica. Alkuperäinen on tuhoutunut tulipalossa.

Ei pöllömpi reissu, vaikka hiukka viileää olikin. Olis tuonne mahtunu mukaan enempikin porukkaa, vaan hyvä näinkin. Kiitokset hyvästä seurasta.

Täytyy varmaan katsella aamulla, onko porukkaa lähdössä.
Jos Lahteen lähtee niin ehkä pitäisi lähteä jo suht ajoissa, klo
10.30?
Olen vielä itse noviisi joten isomman porukan kokoonkutsujaksi/veturiksi/reitittäjäksi en vielä uskalla ryhtyä.
Staga, J@ck....?
Örrm (kokemuksen syvä rintaääni)
062802moto_prv.gif

Kimppakivassa luotettaan kaikkiin.
Itse pääsin toisella kiekalla veturiksi. (olin asunut aikoinaan suunnitellulla suunnalla)
Helppoa, seuraa vaan peilistä ettet ole yksin (kaahannut kaikkia karkuun)
033102beer_1_prv.gif

Oli hyvä kokemus, arvostaa vetäjää huomattavasti enempi ;)

Jeps, jos ihan aletaan hifistelemään niin vetäjä (aka roadcaptain) ja peränpitäjä (jotkut kutsuvat nimellä "assistant roadcaptain") ovat niitä jotka vastaavat porukasta, kapulla vastuu suunnistamisesta ja turvallisuudesta ja peränpitäjä voi myös aktiivisesti osallistua aloittamalla ohitukset huomatessaan tarpeen tulevan eteen, ei muuta kuin siirtyy ohituskaistalle ja pitää nopeuden sellaisena että edelläajavat pääsevät sujuvasti ja turvallisesti siirtymään ohituskaistalle ilman että takaa puskee kotiloa rinnalle.
Mutta tosiaan toi on jo hifistelyä
smile_org.gif

Back