Kimppatilaus Jenkeistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samzon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Samzon

New member
Eli itse suunnittelin tilata otsikon liikkeestä ison läjän osia Suzukiini (-89 750F). Hinnat erittäin edullisia. 40-60% edullisempia kuin suomessa, vaikka päälle laskee ALV:n ja tullimaksut. Esim. männänrenkaat suomessa 80e ja Babbitsilla 30$, eli vertailu kannattaa ainakin tehdä.

Ongelmaksi muodostuu maksun suoritus, koska siihen pitäisi olla luottokortti ja sellaista en omista.

Onko ketään luottokortin omaavaa henkilöä, joka olisi halukas tilaamaan osia kyseisestä firmasta, niin tehtäisiin kimppatilaus? Maksan oman osani sitten sinulle esim. tilisiirrolla tai muuten sovitulla tavalla. Ja pelätä ei tarvitse että maksu jäisi tulematta...  
talktohand.gif

Dollari on kyllä vahvistunut aika runsaasti euroa vastaan mutta jos kimppaan mahtuu niin meikä voisi myös ottaa muutamat pikkumutterit.
Minähän en luottokorttia omista. :P

Niinhän se viimeaikoina on, mutta silti on edullista. Tällä viikolla pitää osat järjestää tilaukseen tavalla tai toisella...
mad.gif

Tuota, onko paikka jo katsottu valmiiksi mistä osat saa?
Näytte olevan tuosta lähistöltä, niin kimppatilaus voi olla mahdollinen (suht usein tilaan kamaa ulkomailta). Jos vaan samasta paikasta löytyy mulle sopivia osia...

Edit: sokee kun olen, otsikossahan se paikka olikin. Vilkaisen tuonne onko siellä mitään minun tarvitsemaa kamaa... ja vastaan sitten.

Edit: Eipä löytynyt tuolta mitään tarvittavaa.

Päivitetäämpä tämäkin tästä, että paketti saapunut onnellisesti perille eikä valitettavaa eli kyseisen liikkeen palvelu pelasi omalta kohdaltani moitteetta.
thumbs-up.gif

Toimitusaika venyi noin 7 viikkoon, mutta tilaamani osat olivat Sussun vaihdelaatikkoon eli en odottanutkaan että olisivat löytyneet suoraan hyllystä...

Back