Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli -06 vuotinen R6R ja Bursigin keskeltä nostava pukki. Jouduin myös kääntämään yhden moottorin kiinnityspultin, jolloin alkuperäinen holkki jäi käyttämättä ja sen tilalle tuli pukin mukana tullut holkki, johon adapterin toinen tappi sopi. Ei ollut mitään ongelmia. Pari talveakin pyörä oli pukin varassa.
Jake

Ei tota asentele kuitenkaan mainosvideon parissa minuutissa.Nyt on pukki koeponnistettu..
Tollaseen asentoon sai lopulta pyörän nostettua säätämisen ja kokeilun kautta. Edelleenkin nostaa takapäätä enemmän, mutta on hyväksyttävässä asennossa.
katso liitettä 6308
katso liitettä 6311
Holkki tulee jonkin verran ulos rungosta
katso liitettä 6309
Kun laitoi aluksi tappilevyn keskelle asennuslevyä nousi pyörä vain takaa etupyörän jäädessä käytännössä maahan. Siirtämällä eteenpäin kiinnityskohtaa asennuslevyssä(sen mitä pyörän kiinnityskohta/pukin säätö antoi myöten) pääsin edellä nähtyyn lopputulokseen.
katso liitettä 6310
Pukin tekijä oli mitä ilmeisimmin laittanut kiinnitysreijän väärälle puolelle pukkia 😀, johon mukana tullut pultti oli auttamatta liian pitkä. No rautasahalla asia korjaantui. Eipä tosin työnnellä pyörää kovin suuren kynnyksen yli.
katso liitettä 6312
Ok. Mulla oli pussi auki missä kiinnitykset oli. En osannut edes etsiä mitään noin pientä. 🙂 Kaksi lukitusruuvia löytyi fyllin seasta. Muut lienee pudonneet jossain vaiheessa.Whaat? Mulle tuli nejä kuusiokolo lukitusruuvia joilla ei tuota ongelmaa tullut. Sormiruuvit jätin käyttämättä ja laitoin lukitusruuvit kaikkiin.
Ei oo sähköstä kokemusta, enempi konedirektiivistä. Tuo mun teksti oli aika karkea yksinkertaistus, mutta pääpiirteissään noin se menee. Toissijaista on sitten se mitä kaikkee dokumentteja tuohon liittyy. Mielenkiintoseks toi menee siinä vaiheessa kun on puhdasta happee, maakaasua ja vahvoja happoja mukana kuviossa.
Onko joku jälkitilaukseen menneistä sovitteista jo tullut? Itselleni ei ole ainakaan vielä ilmoitusta tullut, vaikka kovasti lupailivat soittaa kun osat tulee.
Pitää vissiin ajaa mestoille ja ottaa taas myyjää lutkusta kiinni... ei kun siis antaa asiakaspalautetta.![]()

Homma muuttuu aina vaan mielenkiintoisemmaksi. Sain viestiä Eurobikeriltä, olin kuulemma jättänyt noutamatta adapterin postista. Kyselivät lähettävätkö uudelleen vai käynkö hakemassa. Helvetin huono sitä ollut hakea kun ei ole tullut saapumisilmoitusta missään muodossa. Nyt sain uuden seurantakoodin uuteen toimitukseen joka ei ainakaan vielä toiminut, eli lähetystä ei ehkä ollut sittenkään postitettu TAI niillä on Orgin kanssa yhteinen kauppa jolloin kaikki on mahdollista.![]()
Pahoittelut Ry:n puolesta tästä sekaannuksesta. Epäilen, että se on tuo Itella/posti ihan ite mössiny tämän. Seurantakoodi alkaa toimimaan postin järjestelmässä ymmärtääkseni siinä vaiheessa kun kuski lyö lukijan vuoron päätteeksi kiinni koneeseen, josta tiedot sitten siirtyy verkkoon. Posti on aika kivikautinen organisaatio mitä tietotekniikkaan tulee.
Jep tämä vaan että kerran jo jäänyt noutamatta ja nyt sentään sain seurantakoodin, joka ei kylläkään toimi. Itse jonkun verran postitellut ja aina laittanut ostajalle tekstarina koodin, ensin tietty tarkistanut että toimii. Eli hyvin pian se on näkynyt kun lähetyksen jättänyt, samalla kirjaavat järjestelmään. Kaupoilla toi postitus systeemi tietysti hieman eri kun tavaraa liikkuu runsaasti. Toivotaan että nyt onnistuisi ja se että ehdottomasti haluaisin toimivan koodin jolloin ei jää epäilystä missä se paketti kulkee.
Posti on aika kivikautinen organisaatio mitä tietotekniikkaan tulee.