• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kipinä hukassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Viki

New member
Pyörä on Kawasaki ZX-9R 1997.

Vika ilmeni ihan yhtäkkiä. Ensin kävi ja sitten ei enää ikinä lähtenyt...
confused_orig.gif

Kipinää ei tule kummaltakaan puolalta. Virta puolille tulee. Johtojakin mittailtu vaikka ja kuinka (eilen klo 0.30:een asti) mutta mistään ei löydy katkoksia. CDI boksin muutamalta nastalta (5,6,9 ja 10, 6:sta ei tosin lähde johtoakaan mihinkään) ei tule manuaalin arvoja (mitattu digit. tarvikeflukella) eli tuo boksiko on mulla nyt tullut tiensä päähän? Toi on vaan niin tyyris palikka, että mielellään varmistuisi tuon viallisuudesta, ennenkuin lähtee mokomaa tilaamaan.

Missähän muualla vika voisi olla?

Auttakee.
sad_orig.gif

Jos jollakin olisi samanlainen peli, voisi siitä lainata ja testata onko vika boksissa.

Mikäli sytkäboksi nastojen väliset vastukset ei täsmää manuaalin arvoihin, niin silloin boksi on entinen. Ei siinä sen kummempaa. Uutta boksia ostaessa kannattaa ainakin mun mielestä kattella esimerkiksi Dynan tuotteita. Dyna 2000 sytkä maksaa 300-400 euroa, joka on öpaut puolet orkkissytkäboksin hinnasta. Tossa Dynan kikkareessa on sitten kaikennäköistä kivaa, mitä ei orkkissytkästä löydy.

Niin ja mulla on Vantaalla yksi (tietääkseni ehjä) B-mallin ysin boksi. Saa tulla kokeilemaan sillä jos mopo vaikka käynnistyisi.

Ghostrider, uskaltaisitko lainata boksia pariksi tunniksi esim. jotain panttia vastaan (ajokortti tms).

Tuota pyörää kun juuri nyt hankala liikutella.

Niin ja olisko boksi kaupan, mikäli toimii?
wink.gif

Eiköhän tuo lainaaminen onnistune. Mut saa kiinni numerosta 0405606987. Boksi ei ainakaan toistaiseksi ole kaupan, talvella ehkä kun suunnitelmat selviää lopullisesti. Toissapäivänä kävin itse hakemassa tuon boksin, niin ei viittis sitä heti poiskaan antaa.

Back