Aja nyt vaan ne lämpimäksi ja sitten kun on joku pari sataa mennyt niin otat kunnon puristukset. Mun Brembot ujelsi ja levyissä oli jotain rusehtavaa säilytyksen jäljiltä, mutta tankillisen jälkeen levyt on taas kiiltävät ja äänet tiessään.
Toisaalta en tuosta Brembon ylemmyydestä oikein osaa sanoa, kun Nissinin vehkeillä ei mitään ruskeutta ollut havaittavissa säilytyksen jälkeen, eikä EBC:n paloilla ylimääräisiä ääniä tai muitakaan ongelmia. Kyllähän nuo Brembot pysäyttää ihan eri malliin, kun on vielä punosletkut kaverina niillä tuossa.
Kuparitahnaa kannattaa laittaa sinne palan taakse niin ne saa sitten joskus irtikin.
jatkoa..
Ennenmuinoin ennen meikäläisen aikoja oli kuulemma noissa ongelmana, että lasittuu ne palat jos niitä käyttää liian hentoisesti, mutta jos rahat laittaa asiallisiin tuotteisiin, niinkö kaikkien pitäisikin tehdä, niin en ole moisesta kuullut nykypäivinä.
Autopuolella Motonetin vehkeissä kuulemma kitkapinnat lähteneet kävelemään paloista yms. kiinailmiötä, mutta tuskinpa pyöräpuolella kukaan haluaa ihan halvimmalla päästä tässä asiassa.. vai?