Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
FFA luokassa on kuskeilla aina pitänyt olla lisenssi.eipä ole muita kuin tuo mp-tuen järjestämä. freeforall luokkana loppui siihen kun lisenssilliset kuskit saivat osallistua, voittivat tietysti ja koko luokka oli ihan pelleilyä.
kertalisenssillä voi tietysti osallistua b- tason kisoihin koska vaan.
ah kiitokset korjauksesta. ja siis mp-tuen jokkis toimii pelkästään kertalisensseillä? näin olen käsittänyt.FFA luokassa on kuskeilla aina pitänyt olla lisenssi.eipä ole muita kuin tuo mp-tuen järjestämä. freeforall luokkana loppui siihen kun lisenssilliset kuskit saivat osallistua, voittivat tietysti ja koko luokka oli ihan pelleilyä.
kertalisenssillä voi tietysti osallistua b- tason kisoihin koska vaan.
Kaudella 2005 kaksi kisaa, kertalisenssi a' 90 euroa = 180, eli ei ole taloudellisesti järkeä hommata koko kauden lisenssiä. Ensi kaudella voi huhujen perusteella olla jo järkevää hommata koko kauden lisenssi.ah kiitokset korjauksesta. ja siis mp-tuen jokkis toimii pelkästään kertalisensseillä? näin olen käsittänyt.FFA luokassa on kuskeilla aina pitänyt olla lisenssi.eipä ole muita kuin tuo mp-tuen järjestämä. freeforall luokkana loppui siihen kun lisenssilliset kuskit saivat osallistua, voittivat tietysti ja koko luokka oli ihan pelleilyä.
kertalisenssillä voi tietysti osallistua b- tason kisoihin koska vaan.
Nooh elämä on!Mitäs tuo lisenssi pitää sisällään?
Jos kerta lisenssi maksaa 90 euroa ja siihen päälle
vielä 100 euroa kisamaksu niin kuulostaa aika riistolta.
No miltä kuulostaa 125 - 180 eur / kisa + ratayhtiön vapaat treenit päälle 45 - 60 eur / pv (riippuen radasta, Räyskälä 15 eur) + siihen päälle muut kulut (renkaat, polttoaineet, mahdolliset lipat, majoittautumiset, syömiset ja jne.)Mitäs tuo lisenssi pitää sisällään?
Jos kerta lisenssi maksaa 90 euroa ja siihen päälle
vielä 100 euroa kisamaksu niin kuulostaa aika riistolta.