G
Guest
Guest
Viikonloppuna oli mahdollisuus käydä kokeilemassa 1100 kuutioista Hondaa, mahtava kokemus! Oman 500 kuutioisen kawan jälkee ero oli tietenkin huomattava. Suurin ero oli tietty tehoissa, varsinkin alakierroksilta huomasi suuren eron, ei tarvitse huudattaa kierroksia kuuteen tonniin et edes jotain tapahtuu.
150+ pollea liikuttaa pyörää mukavasti; kakkosella vielä kaasulla nokka kohti taivasta isompaan silmään ja kas, vauhti alkaa olemaan 200km/h++.
Hitailla (kävelyvauhti) nopeuksilla Honda tuntui olevan hiukka hankalampi käänneltävä kuin melkein 100 kiloa kevyempi kawasaki. Kovemmissa vauhdeissa Honda kääntyili jykevästi ja vakaan oloisesti. Hondassa oli dual-jarrut, jotka tuntuivat tehokkailta ja mukavilta käyttää.
Ainoa este miksi itsellä on vain 500 kuutioinen on yksinkertainen; uusien ER-500 ja Honda 1100 hintaero on yli 10000 euroa. Ei siis uutta pyörää vielä vähään aikaan opiskelijabudjetilla, mutta vielä joku päivä...
150+ pollea liikuttaa pyörää mukavasti; kakkosella vielä kaasulla nokka kohti taivasta isompaan silmään ja kas, vauhti alkaa olemaan 200km/h++.
Hitailla (kävelyvauhti) nopeuksilla Honda tuntui olevan hiukka hankalampi käänneltävä kuin melkein 100 kiloa kevyempi kawasaki. Kovemmissa vauhdeissa Honda kääntyili jykevästi ja vakaan oloisesti. Hondassa oli dual-jarrut, jotka tuntuivat tehokkailta ja mukavilta käyttää.
Ainoa este miksi itsellä on vain 500 kuutioinen on yksinkertainen; uusien ER-500 ja Honda 1100 hintaero on yli 10000 euroa. Ei siis uutta pyörää vielä vähään aikaan opiskelijabudjetilla, mutta vielä joku päivä...