• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Koeajo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Viikonloppuna oli mahdollisuus käydä kokeilemassa 1100 kuutioista Hondaa, mahtava kokemus! Oman 500 kuutioisen kawan jälkee ero oli tietenkin huomattava. Suurin ero oli tietty tehoissa, varsinkin alakierroksilta huomasi suuren eron, ei tarvitse huudattaa kierroksia kuuteen tonniin et edes jotain tapahtuu.

150+ pollea liikuttaa pyörää mukavasti; kakkosella vielä kaasulla nokka kohti taivasta isompaan silmään ja kas, vauhti alkaa olemaan 200km/h++.
buttrock.gif

Hitailla (kävelyvauhti) nopeuksilla Honda tuntui olevan hiukka hankalampi käänneltävä kuin melkein 100 kiloa kevyempi kawasaki. Kovemmissa vauhdeissa Honda kääntyili jykevästi ja vakaan oloisesti. Hondassa oli dual-jarrut, jotka tuntuivat tehokkailta ja mukavilta käyttää.

Ainoa este miksi itsellä on vain 500 kuutioinen on yksinkertainen; uusien ER-500 ja Honda 1100 hintaero on yli 10000 euroa. Ei siis uutta pyörää vielä vähään aikaan opiskelijabudjetilla, mutta vielä joku päivä...
062802moto_prv.gif

Kommentoidaan nyt hiukan...

Onhan se kiva pyörä, menee kuin juna eteenpäin ja tehoa riittää. Onnekseni olen kaverin ko. pyörällä saanut ajella tuhannen kilometriä, tehoa siinä on kutakuinkin riittävästi.  
biggrin.gif

Makuasioitahan nuo on, minusta se XX on jotenkin ilmeetön, eleetön, hajuton, mauton ajettavuudeltaan. Samalla se kuitenkin on ajettavuudeltaan todella hyvä. Kaipa se jossain vaiheessa luonnetta tarjoaa.

Olikohan tässä kommentissa nyt mitään asiaa  
nixweiss.gif

Mulle koe ajo kyseisellä pyörämallilla aiheutti sen että, "oli ihan pakko lähteä katsomaan hieman uudempaa pyörää kuin koeajo peli"
smile_org.gif

Ja nyt sitten AURINKO PAISTAA MUN XX TANKKIIN
inlove.gif

Nasta pyörä on.. Mun koeajokokemus päätty siihen, että lähti pyörä mukaan... Oli juuri tullut koeajopyöräks liikkeeseen, joten ei oltu keretty rikki revittelemään ja niihän siinä kävi, että ducati vaihtui hondaan.. 4000 km ja en tosiaan ole katunut.
062802jumpie_prv.gif

Kilometriäkään en vaihtaisi pois
biggrin.gif
, ei edellisessä kilocebarissakaan sanottavaa vikaa ollut mutta kyllä XX on silti aivan jotain muuta.....
inlove.gif

Nasta pyörä on.. Mun koeajokokemus päätty siihen, että lähti pyörä mukaan... Oli juuri tullut koeajopyöräks liikkeeseen, joten ei oltu keretty rikki revittelemään ja niihän siinä kävi, että ducati vaihtui hondaan.. 4000 km ja en tosiaan ole katunut.
062802jumpie_prv.gif
Sulla oli timpe ennen se keltainen Ducati? Se XX minkä otit on kyllä väritykseltään hienoin mitä löytyy. Mattamustaa ja kultaa...

062802jumpie_prv.gif
Sulla oli timpe ennen se keltainen Ducati? Se XX minkä otit on kyllä väritykseltään hienoin mitä löytyy. Mattamustaa ja kultaa...
Juu, se oli mun entinen helmi. Kiva pyörä sekin oli, ei siinä mitään, mutta matka-ajossa vähän rupes hanskat puutuun ja kakspäällä teho loppuun... Taidat olla paikallisia, kun tiedät..
sport05.gif

Back