-Jousitus näköjään on WP:n valmistama ja olen antanut itseni kuulla että vaimennus pitäisi olla automaattisesti kiristyvä vaimentimen painuessa. Vaimennuksen toiminta perussäädöissään on ollut hieman pintakovaa joten kokeilin ajella ohjekirjan "sorasäädöillä". Toiminta pehmeni huomattavasti joten ne ovat käytössä nykyään yleisesti. Takasen hienosäädöllä voi sitten viritellä pumput tasapainoon.
Onko vastaavia huomioita?
-Kuran lentäminen avoimen rungon vuoksi oli melkoisen runsasta. Persus oli kurassa jo pienenkin lenkin jälkeen. Onnekseni löysin hyvän roiskesuojan mallin netistä kaavakuvineen, (http://www.r1200gs.info/howto/mudflap.html) joka poisti lupauksen mukaan varmaan sen 90% roiskeista ja on helppo rakentaa. Käytännössä ei kukaan ole huomannut koko läppäsysteemiä ellen ole sitä osoittanut, siis siisti homma kaikenkaikkiaan. Suosittelen k.o. pyörämalliin koska se suojaa myös takavaimentimen.
Onko vastaavia huomioita?
-Kuran lentäminen avoimen rungon vuoksi oli melkoisen runsasta. Persus oli kurassa jo pienenkin lenkin jälkeen. Onnekseni löysin hyvän roiskesuojan mallin netistä kaavakuvineen, (http://www.r1200gs.info/howto/mudflap.html) joka poisti lupauksen mukaan varmaan sen 90% roiskeista ja on helppo rakentaa. Käytännössä ei kukaan ole huomannut koko läppäsysteemiä ellen ole sitä osoittanut, siis siisti homma kaikenkaikkiaan. Suosittelen k.o. pyörämalliin koska se suojaa myös takavaimentimen.