Kokemuksia kneedraggers.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mika69
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ainakin ite onnistuin tilaamaan sieltä kommanderin.
vastaukset tuli nopeesti ja pakettikin ihan sopivalla vauhdilla maitse ja meritse.

ei ainakaan mitään negatiivistä tuu äkkiä mieleen
thumbs-up.gif

ainakin ite onnistuin tilaamaan sieltä kommanderin.
vastaukset tuli nopeesti ja pakettikin ihan sopivalla vauhdilla maitse ja meritse.

ei ainakaan mitään negatiivistä tuu äkkiä mieleen
thumbs-up.gif
Kuinka nopeasti ottivat yhteyttä ja tilasitko Suomesta käsin?
Itse tilasin (kait?) sieltä emännälle Iconin nahkatakin, mutta vielä ei ole muuta tullut kuin email jossa kerrottiin, että myöhemmin international coordinator ottaa yhteyttä.
Tilaus tehtiin 19.2.06 mutta vielä ei ole mitään kuulunut.
nixweiss.gif

eka posti tais tulla takaspäin 2 päivän päästä ja sitte tilausvahvistus tjsp maksun jälkeen oisko ollu 4 päivää.

eli tilaus hoitu kokonaisuudessaan ihmeellisen inttervision kautta

Mulle tuli tälläinen viesti tilauksen jälkeen:
Please Note: Due to the coordination required for an international order, we are not able to provide an immediate response to this quote.
Our international coordinator will respond to your quote as soon as they are able!

Thank You,
KneeDraggers.com
Ymmärsin, että sieltä sitten ottavat yhteyttä vielä. Vai pitäisköhän mun mennä kielikurssille.
confused_orig.gif

Mulle tuli tälläinen viesti tilauksen jälkeen:
Please Note: Due to the coordination required for an international order, we are not able to provide an immediate response to this quote.
Our international coordinator will respond to your quote as soon as they are able!

Thank You,
KneeDraggers.com
Ymmärsin, että sieltä sitten ottavat yhteyttä vielä. Vai pitäisköhän mun mennä kielikurssille.
confused_orig.gif
Ihan oikein ymmärsit.

Itsekin olen kysellyt tuolta erinäisiä kysymyksiä mailitse ja ainakin yksi asia jonka sain selville oli se, että siellä on yksi henkilö joka hoitaa kaikki international tilaukset. Eli saattaa kestää senkin takia.

Tänään tuli sähköpostiin tiedot tilauksesta ja "ohjeet" pankkimaksun suorittamiseen. Kauan se kesti, mutta parempi myöhään kuin...

Ainoa rahtimuoto näytti olevan USPS, joka kustantaa 73$. Toimitus 3-5 päivää.
No eipä ole ainakaan valinnanvaraa minkä toimituksen ottaisi
tounge.gif

Toi lapasta heilutteleva kaveri tossa vasemmassa laidassa tilas kyseisetä paikasta Yoshimuran sliparin pari vuotta sitten. Ei mitään ongelmia. Siihen aikaan $ oli vielä todella halpa. Tullilta säästyi, kun tilas toimituksen paikalliselle tutulle (postikulut puoli-ilmaiset), joka postitti sen sitten eteenpäin Suomeen "käytettynä pakoputkena".

Sitä kyllä ihmettelen, että miksei luottokortti kelpaa heille jos maksaja on Usan tai Kanadan ulkopuolelta.
Viime vuonna tilasin Adoramasta (Usa) kameran härpäkkeillä ja maksoin Masterilla.

Toisaalta eipä ainakaan korttia käytetä väärin, eikä tiedot vuoda minnekään.

Eilen hain tullista Iconin Tuscaderon. On se kyllä upea ilmestys.  
talktohand.gif
Niin ja kokokin oli oikea.
Tilaus kesti kaikkiaan runsaan kuukauden.
19.2. tilasin ja 24.3. takki oli kotona.

Tulli oli 4 %, alv 22%.

Back